کتاب ماجراهای مدرسه ی کج و کوله

Wayside School
  • 33,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: قدیانی قدیانی
    نویسنده:
کد کتاب : 15287
شابک : 978-6002514325
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماجراهای مدرسه ی کج و کوله اثر لوییس سکر

اشتباه وحشتناکی شده. قرار بود مدرسه کج و کوله سی کلاسه ساخته شود. طوری که همه کلاس ها در یک ردیف باشند. نه این که روی سر هم قطار بشوند... به طول سی داستان!... احتمالا به همین دلیل است که این همه اتفاق های عجیب و غریب در مدرسه کج و کوله پیش می آید. به خصوص در طبقه سی ام، جایی که شما خانم گارف، بدجنس ترین معلم مدرسه را ملاقات می کنید. البته قبل از این که به سیب تبدیل شود.
بچه ها هم بچه های عادی نیستند. از جیسون دهان گشاد گرفته تا سمی استخوانی و مورشای شیرین و قشنگ که می تواند هر پسری را در کلاس کتک بزند.
هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید راز الیسون چیست؛ یا خانم گارف چرا می خواست بچه های طبقه سی ام را اذیت کند. اما شما با خواندن این کتاب با مسخره ترین، آشفته ترین و بهم ریخته ترین جایی که اسمش را مدرسه گذاشته اند، آشنا می شوید.

کتاب ماجراهای مدرسه ی کج و کوله

لوییس سکر
لوئیس سکر که بیشتر با مجموعه "Sideways Stories From Wayside School" و کتاب "گودال ها" معروف است، از نویسندگان موفق ادبیات کودکان امریکاست و آثارش جوایز بسیاری را از آن او کرده اند.لوئیس سکر در بیستم مارس ۱۹۴۵ در نیویورک زاده شد.هنگامی که ۹ سال داشت، خانواده اش به کالیفرنیا کوچ کرد. او در یک خانواده شاد و معمولی حومه نشین پرورش یافت. او اگرچه مدرسه را دوست داشت و دانش آموز خوبی بود، اما تا دوره دبیرستان و آشنایی با آثار جی دی سلینجر و کورت ونه گات، به خواندن و نوشتن علاقه ای نداشت. دیگر نویسند...