کتاب فرهنگ مصور عکاسی

The Visual Dictionary of Photography
کد کتاب : 16391
مترجم :

شابک : 978-6009680979
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ مصور عکاسی اثر دیوید پرکل

کتاب فرهنگ مصور عکاسی نوشته ی دیوید پرکل با ترجمه ی کریم متقی، سونیا حکمتی و رضا شکری برای مراجعه به اصطلاحات کلیدی عکاسی، از شیوه ی بسیار ساده ای بهره می برد. هر مدخل در برگیرنده ی یک تعریف کوتاه نوشتاری، همراه با نمونه ی تصویری در رابطه با مبحث مورد نظر است که اطلاعات تکمیلی نیز به آن اضافه شده است.
این فرهنگ کاملا مصور بوده و تمام مفاهیم و اصطلاحات عکاسی را همراه با تصویر توضیح می دهد.
در این کتاب، تعاریف تابیدگی و کج نمایی های تاثیرگذار عدسی در تصاویر فیلمی و دیجیتال، ارائه شده و انواع گوناگون فیلم و منحنی های مشخصه، چگونگی عمل کرد فیلم در شرایط نوردهی های متفاوت و انواع داروهای ظهور شرح داده شده است. توضیح شفاف در مورد انواع دوربین و تناسب آن ها در انجام وظایف خاص عکاسی نیز در آن گنجانده شده است.
نام و نقش مخترعان و عکاسان مهم هم، در مدخل هایی جداگانه آورده است.

کتاب فرهنگ مصور عکاسی

دیوید پرکل
دیوید پراكل در شمال انگلیس متولد و تحصیل كرده است. او اولین دوربین خود را در سن 9 سالگی به دست آورد و عکاسی از آن زمان تاکنون نقش اساسی در زندگی وی داشته است. وی پس از تحصیل روانشناسی در دانشگاه منچستر ، از یک حرفه موفق و متنوع در روزنامه نگاری ، عکاسی و آموزش برخوردار شد. او یک سال سحرآمیز را در آمریکا گذراند و در کلاس های شبانه و جوانان در روچستر ، نیویورک ، عکاسی را آموزش داد. در بازگشت به انگلستان ، این مبانی را در همه سطوح در دانشگاه ها ، کالج ها ، مدارس ، در مرکز آموزش تصویربرداری معتبر...
دسته بندی های کتاب فرهنگ مصور عکاسی