کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی

Branding the Candidate
کد کتاب : 16575
مترجم :
شابک : 978-6006982335
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 2016
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 16 خرداد

معرفی کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی اثر لیزا اسپیلر

کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» با زیرعنوان «استراتژی‌های بازاریابی برای پیروزی در انتخابات» با موضوع بازاریابی در عرصه‌ی سیاست، اثر نویسندگان لیزا اسپیلر و جف برگنر است. این کتاب نگاهی عمیق به نحوه‌ی استفاده‌ی نامزدهای سیاسی از استراتژی‌های بازاریابی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات رأی‌دهندگان و پیروزی در انتخابات ارائه می‌کند. کتاب با فراهم کردن پیش‌زمینه‌ای از چشم‌انداز سیاست مدرن، که در آن رأی‌دهندگان عمیقا تحت‌تأثیر رسانه هستند، آغاز می‌شود. اسپیلر و برگنر بحث می‌کنند که در این سیاست مدرن، «نام تجاری» فقط یک ابزار بازاری نیست، بلکه یک استراتژی حیاتی برای موفقیت سیاسی است. آن‌ها در نحوه‌ی ایجاد برندهای سیاسی توضیحاتی ارائه کرده و بررسی می‌کنند که چگونه نامزدهای انتخاباتی، می‌توانند شخصیت خود را در عموم شکل دهند به نحوی که با ارزش‌ها و اعتقادات رای‌دهندگان هماهنگ باشد.
یکی از موضوعات اصلی کتاب، تحلیل مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اوباما است که نویسندگان از آن به عنوان نقطه‌ی عطفی در بازاریابی سیاسی یاد می‌کنند. آن‌ها استفاده‌ی نوآورانه‌ی اوباما از کمپین‌های انتخاباتی را، شامل هدف‌های کوچک مبتنی بر اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با فناوری بالا، برای درگیرکردن گونه‌های مختلف رأی‌دهندگان تشریح می‌کنند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه برند «اوباما» با دقت ساخته و مدیریت شده است و استاندارد جدیدی برای مبارزات سیاسی ایجاد کرده است.
با این حال این کتاب فقط یک تحلیل اتفاقات گذشته نیست. اسپیلر و برگنر در یک نگاه آینده‌نگر خوانندگان را با دانش ارزیابی انتقادی تکنیک‌های بازاریابی مورد استفاده توسط نامزدها مجهز می‌کنند. از طرف دیگر آن‌ها رای‌دهندگان را تشویق می‌کنند تا به مصرف‌کنندگان سیاسی آگاه‌تر تبدیل شوند، که قادر به دیدن پوشش پیام‌های تبلیغاتی باشند. در این راستا، در سرتاسر کتاب، نویسندگان از نمونه‌ها و مطالعات موردی فراوانی استفاده کرده‌اند. با این اوصاف کتاب «برندسازی نامزد انتخاباتی» استفاده‌ی استراتژیک از بازاریابی در مبارزات سیاسی را از طریق آموزش برندسازی نامزدهای انتخاباتی روشن می‌کند و تاکتیک‌های پشت پرده‌ی انتخابات را نشان می‌دهد. ایده‌های ارائه‌شده توسط اسپیلر و برگنر بدون شک می‌توانند چه برای رأی‌دهندگان و چه برای نامزدان قابل استفاده باشد.

کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی

دسته بندی های کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی