کتاب قصه های شب برای مدیران

Bedtime Stories for Managers
کد کتاب : 16579
مترجم :

شابک : 978-6226573542
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قصه های شب برای مدیران
Bedtime Stories for Managers
کد کتاب : 111375
مترجم :
شابک : 978-6225682405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قصه شب برای مدیران موفق
Bedtime Stories for Managers
کد کتاب : 52046
مترجم :
شابک : 978-6226594295
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه های شب برای مدیران اثر هنری مینتزبرگ

در کتاب "قصه های شب برای مدیران" آمده است که اگر مانند بسیاری از مدیران هستید و مسائل و مشکلات باعث شب بیداری تان می شود ، اکنون به کتابی رو آورده اید که مخصوص شما طراحی شده است! اما در این کتاب از خرگوش یا شاهزاده خانم صحبت نمی شود. (یک گاو وجود دارد ، اما می پرد.) "هنری مینتزبرگ" چهل و دو تا از بهترین پست های وبلاگ خود را که بسیار پر بازدید بوده را جمع آوری کرده و آن ها را به یک مجموعه خواندنی و چکیده ای کاملا جدی از تأملات منطقی در مدیریت تبدیل کرده است.
تعریف اخلاقیات در"قصه های شب برای مدیران" از "هنری مینتزبرگ" به این شکل است که مدیران باید قلعه های خود را ترک کنند و بدانند که در واقع در پادشاهی های آن ها چه می گذرد و مانند داستان های واقعی آخر شب، در این مقاله ها نیز از استعاره استفاده شده است. بنابراین آماده باشید که استراتژی های خود را مثل علف هرز رشد و توسعه بدهید و آن ها را به نحو احسن سازماندهی کنید. اسطوره اصلی مدیریت را پیدا کنید ، نقاط ضعف داده های سخت را بیابید و بدانید که چرا کاهش اندازه ی ورودی واحدها حائز اهمیت است و هیئت مدیره شما باید همچون زنبور عسل باشند." مینتزبرگ " در کتاب "قصه های شب برای مدیران "می گوید، فقط سعی کنید از هر چیزی که می خوانید ناراحت نشوید ، زیرا برخی از ایده های ظالمانه من، بهترین ایده های من هستند. فقط کمی طول می کشد تا به وضوح، این ایده ها را درک کنید.

کتاب قصه های شب برای مدیران

هنری مینتزبرگ
هنری مینتزبرگ (Henry Mintzberg) متولد دوم سپتامبر ۱۹۳۹ در مونترال می‌باشد. وی یکی از دانشمندان پرآوازه در زمینه تجارت و مدیریت است. او هم‌اکنون استاد مطالعات مدیریت در دانشگاه مک گیل در کبک می‌باشد.او در سال ۱۹۶۵و۱۹۶۸ مدارک استاد مدیریت و پی‌اچ‌دی را از دانشگاه‌ام آی تی دریافت کرد. همچنین مدرک مهندسی مکانیک را از دانشگاه مک گیل دریافت کرد. وی بیش از ۱۵۰ مقاله در زمینه مدیریت و بازرگانی استراتژیک نوشته‌است و همچنین پانزده کتاب با نام وی منتشر شده‌است. کت...
دسته بندی های کتاب قصه های شب برای مدیران
قسمت هایی از کتاب قصه های شب برای مدیران (لذت متن)
در حوزه ی سلامت اغلب گفته می شود پزشکی شغلی «مبتنی بر شواهد» است، یعنی پزشکان خوب برای توجیه مداخلات شان نمی توانند به تجربه و قضاوت خود استناد کنند و باید به آمار و ارقام تحقیقات اشاره کنند. زمانی در یکی از برنامه های آموزشی مشهورمان با عنوان آی ام اچ ال که ویژه ی مدیران و رهبران حوزه ی سلامت بود، از شرکت کنندگان خواستم سبک پزشکی خود را در طیفی میان «مبتنی بر تجربه» و «مبتنی بر شواهد» جانمایی کنند؛ قرار شد یک طرف شواهد را بنویسند و سوی دیگر تجربه های خودشان از آن شواهد را بنویسند. از آن ها خواستم بگویند سبک کار کردن خودشان بیش تر براساس شواهد است یا طبق تجربه ها عمل می کنند. برخلاف آن چه اغلب گفته می شود که پزشکی شغلی مبتنی بر شواهد است، آن ها سبک کار کردن خودشان را در سراسر این نمودار جایابی کردند. در نهایت به این توافق رسیدیم که در پزشکی، مانند مدیریت، وجود نوعی تعادل میان شواهد و تجربه ها ضروری است. یکی از پزشکان حاضر در جلسه پیشنهاد کرد اصطلاح مشهور «پزشکی مبتنی بر شواهد» به «پزشکی هدایت شده با شواهد» تغییر کند.