کتاب پیونگ یانگ

Pyongyang
(سفری به کره ی شمالی)
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: اطراف اطراف
    نویسنده:
کد کتاب : 17243
مترجم :
شابک : 978-6226194051
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

برنده جایزه اورهوندن سال 2014

معرفی کتاب پیونگ یانگ اثر گی دولیل

اثر مصور حاضر سفرنامه ای است به زبان طنز از سفر دو ماهه ی گی دویل، کارتونیست کانادایی به کشور کره شمالی که به ترسیم مشاهدات او و فرهنگ و فضای زندگی مردم کره شمالی می پردازد.

کتاب پیونگ یانگ

از آنجا که دوربین ها در کره شمالی قانونی نیستند ، پیونگ یانگ نمونه ای کامل از قدرت رسانه داستان مصور است. دلیسله به طور منتقدانه ای خاطرات تحسین شده ، دو ماه از زندگی خود در کره شمالی به عنوان انیماتور را ضبط می کند. او به عنوان یکی از معدود غربی هایی که قادر به بازدید از این کشور است ، بدون برنامه ی سیاسی آشکار ، قادر به دستیابی به بینش شخصی در مورد یکی از مخفی ترین ملل کره زمین است. او می خواهد در مورد فرهنگ کره شمالی یاد بگیرد ، اما راهنماهای همیشه حاظر او هر بار ،محدودش می کنند. دلیسله سعی می کند به سوالی بی انتها پاسخ دهد: آیا مردم از دولت خود حمایت می کنند یا از شورش بسیار میترسند؟

کتاب پیونگ یانگ

گی دولیل
گی دولیل (Guy Delisle؛ زادهٔ ۱۹ ژانویهٔ ۱۹۶۶) یک کارگردان فیلم، کارتونیست و اَنیماتور مشهور اهل کانادا است که هم‌اکنون ساکن شهر مون‌پلیه در فرانسه است. وی دانش‌آموختهٔ رشته انیمیشن در دانشکده شریدان در اوک‌ویل است.
نکوداشت های کتاب پیونگ یانگ
"Guy Delisle is a wry 37-year-old French Canadian cartoonist whose work for a French animation studio requires him to oversee production at various Pacific Rim studios on the grim frontiers of free trade. His employer puts him up for months at a time in 'cold and soulless' hotel rooms where he suffers the usual maladies of the long-term boarder: cultural and linguistic alienation, boredom, and cravings for Western food and real coffee. Delisle depicts these sojourns into the heart of isolation in [the] brilliant 'graphic novel' . . . "Pyongyang."" --"Foreign Affairs"
گای دلیسله یک کاریکاتوریست 37 ساله فرانسوی کانادایی است که کار برای یک استودیوی انیمیشن فرانسوی ، وی را ملزم به نظارت بر تولید استودیوهای مختلف Pacific Rim در حاشیه های ترسناک تجارت آزاد می کند.در آن زمان کارفرمای او برای ماه ها او را در اتاق های "سرد و بی روح" هتل می گذارد،جایی که او از بیماری های معمول شبانه روزی رنج می برد: از خود بیگانگی فرهنگی و زبانی ، کسالت و هوس غذاهای غربی و قهوه واقعی. دلیسله این اقامتگاه ها را در قلب انزوا در "داستان مصوری" درخشان به تصویر می کشد. . . "پیونگ یانگ." "-" فارن افیرز "

قسمت هایی از کتاب پیونگ یانگ (لذت متن)
- روز استراحت. وقت ماندن توی تخت. -تق تق -اوه -تق تق -مممم -سلام.شترق -هوم، مرسی بابت احترامتون به حریم شخصی آدم! -هوم، مرسی بابت احترامتون به حریم شخصی آدم! -بین خواب و بیداری برای خوردن قهوه به طبقه پایین میروم.چه قدر عالی که تو این کشور برای یه فنجون قهوه آماده بدمزه باید پنج دلار بدی.