کتاب لئوناردو داوینچی

Leonardo da Vinci: A Life From Beginning to End
(از آغاز تا پایان)
کد کتاب : 17323
مترجم :
شابک : 978-6004054904
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لئوناردو داوینچی اثر آورلی هیستوری


خلاقیت در استخوانهای ماست. این در DNA ما یافت می شود ، چیزی که برای لئوناردو داوینچی یا هر کس دیگری که در زمانه ی او زندگی می کرده است ، شناخته نشده بود. تمام کاری که او انجام داد این بود که نبوغ پنهانی را که در درون خودش قرار دارد کشف کند ، و او از نبوغ درونی اش برای اینکه به بهترین شکل توانایی هایش را بکار ببرد استفاده کرد.
لئوناردو داوینچی بخاطر تعدادی از استادانه ترین نقاشی های جهان بیشتر شناخته شده است ، اما او خیلی بیشتر از این بود که فقط یک هنرمند دیگر با رنگ و قلم مو باشد. لئوناردو کسی که از یک زن دهقان در سال 1452 زاده شد ، دنیایی را که در آن زندگی می کرد ،با هنر و اختراعات خود حیرت زده می کند.

در این کتاب شما در مورد مباحث زیر می آموزید:

- رنسانس آغازین و رنسانس ایتالیا
- زندگی شخصی لئوناردو
- بزنگاه های هنری لئوناردو
- نقاشی های اولیه بین سال های 1480 تا 1490

- نقاشی های قرن شانزدهم

- مطالعات علمی و آناتومی

- اختراعات مهندسی

- دوران پایانی زندگی و پیری

- حقایقی درباره لئوناردو داوینچی

در این کتاب ، درخشش داوینچی را خودتان کشف کنید. برخی از بهترین آثار هنری وی ، از جمله مونا لیزا را کشف کنید و ببینید که چرا او این تعداد زیادی دفترچه یادداشت و مشاهدات را در مورد همه چیز را در زیر آفتاب نگه می داشته است. ببینید که استعدادهایش او را به کجا سوق داده است ، و چگونه می توانید بیشتر از آنچه فکر می کردید شبیه به لئوناردو داوینچی باشید.

کتاب لئوناردو داوینچی

آورلی هیستوری
درآورلی هیستوری (Hourly History)، ما تمرکز خود را بر انتشار کتابهای تاریخی می گذاریم که مختصر و ساده اند و خواندن آنها بیش از یک ساعت طول نکشد.