کتاب خدا و استیون هاوکینگ

God and Stephen Hawking
کد کتاب : 20522
مترجم :
شابک : 978-9640019030
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 87
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هاوکینگ در محضر خدا
God and Stephen Hawking
(به راستی این نظم از آن کیست؟)
کد کتاب : 19209
مترجم :
شابک : 978-9642244638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب هاوکینگ در محضر خدا اثر جان سی لنوکس

یقینا این ادعای بزرگی است که خدا وجود ندارد. با وجود چنین مواردی که در خطر است، مطمئنا باید از هاوکینگ بخواهیم که برای اثبات ادعای خود شواهدی ارائه دهد. آیا استدلال های او واقعا در برابر بررسی دقیق قابل قبول است؟ ما حق داریم بدانیم. طرح بزرگ، توسط دانشمند برجسته، استیون هاوکینگ، آخرین سهم پرفروش در بحث "آتئیست جدید" است و ادعا می کند که قوانین فیزیک خود جهان را به وجود آورده است نه خدا. در این پاسخ سریع و صریح، جان لنوکس، ریاضیدان آکسفورد ، نگاهی دقیق‌تر به منطق هاوکینگ دارد. لنوکس به زبانی پر جنب و جوش، ما را از طریق نکات کلیدی در استدلال های هاوکینگ راهنمایی می کند - با توضیحات روشنی از آخرین روش ها و نظریه های علمی و فلسفی - و نشان می دهد که به دور از رد خدای خالق، وجود او را محتمل تر جلوه می دهد.

جان سی. لنوکس نویسنده این کتاب "خدا و استیون هاوکینگ" استاد ریاضیات در دانشگاه آکسفورد و همکار در ریاضیات و فلسفه علم در کالج گرین تمپلتون است. او در مورد ایمان و علم برای مرکز آکسفورد سخنرانی می کند. وی تألیف چند کتاب در زمینه روابط علم، دین و اخلاق دارد. او و همسرش سالی در نزدیکی آکسفورد زندگی می کنند.


کتاب هاوکینگ در محضر خدا

جان سی لنوکس
جان لنکس(زاده ۱۹۴۳) ریاضیدان و فیلسوف علم اهل ایرلند شمالی است. او استاد ریاضی در دانشگاه آکسفورد است. لنکس علاوه بر فعالیت‌های آکادمیک به مناظره و بحث با خداناباوران دربارهٔ رابطه علم و دین می‌پردازد. او خود را مسیحی معتقد می‌داند. لنکس با ریچارد داوکینز، لاورنس کراوس، کریستوفر هیچنز، و پیتر سینگر مناظره کرده‌است. لنکس به زبانهای انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی، و اسپانیایی مسلط است.
دسته بندی های کتاب هاوکینگ در محضر خدا
نکوداشت های کتاب هاوکینگ در محضر خدا
A brilliant response to Stephen Hawking's The Grand Design. Make sure you hear both sides of the argument!
پاسخی درخشان به طرح بزرگ استیون هاوکینگ. مطمئن شوید که هر دو طرف بحث را می شنوید!
Alister McGrath

In this book John considers the best, most recent science from physics and biology, and demonstrates that the picture looks far different from what we've been told.
جان در این کتاب بهترین و جدیدترین علم فیزیک و زیست شناسی را در نظر می گیرد و نشان می دهد که تصویر بسیار متفاوت از آنچه به ما گفته شده است به نظر می رسد.
Michael Behe

قسمت هایی از کتاب هاوکینگ در محضر خدا (لذت متن)