کتاب زبان بدن دروغ گوها

The Body Language of Liars
کد کتاب : 20434
مترجم :
شابک : 978-9642368518
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زبان بدن دروغ گوها اثر لیلیان گلاس

فریب خوردن ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. مهم نیست چقدر باهوش، پیر، ثروتمند یا مشهور هستید. چه در تجارت مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشید، چه از شما کلاهبرداری شده باشد، چه توسط یک دوست، اقوام یا همکار مورد جفا قرار گرفته اید، یا توسط همسر مورد خیانت قرار گرفته باشید، مطمئن باشید که تنها نیستید. دنیا پر است از این سمی ترین افراد -- دروغگوها.

تا زمانی که زبان بدن، حالات چهره، الگوهای گفتار و حتی الگوهای نوشتن آنلاین آنها را تحلیل نکنید، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که دروغ می گویند یا خیر.

اکنون، دکتر لیلیان گلس، متخصص زبان بدن مشهور جهان، همان رویکرد سریع و آسانی را که برای آشکار کردن نشانه‌های فریب استفاده می‌کند، با شما به اشتراک می‌گذارد - از دروغ‌های کصلحتی کوچک «بی گناه» گرفته تا دروغهای بزرگ که زندگی را تغییر می‌دهند.
شامل عکس هایی از افراد مشهور و خبرساز مانند بیل کلینتون، لنس آرمسترانگ، او. سیمپسون، کیم کارداشیان، لیندسی لوهان و بسیاری دیگر در لحظه‌ای که دروغ می‌گفتند، سیگنال‌های خاص فریب آنها برای همیشه در ذهن شما حک می‌شود. با تجزیه و تحلیل زبان بدن زوج های مشکل دار یا مطلقه مانند آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور، کیتی هولمز و تام کروز، و اشتون کوچر و دمی مور، علائم "بدیهی" را یاد خواهید گرفت.

کتاب زبان بدن دروغ گوها

لیلیان گلاس
لیلیان گلاس، متخصص زبان بدن، مفسر رسانه، مشاور حقوقی و نویسنده ای آمریکایی است. گلس مدرک کارشناسی خود را در رشته ی علوم گفتاری و شنوایی از دانشگاه بردلی دریافت کرد و سپس به دانشگاه میشیگان رفت. او در دانشگاه میشیگان به پژوهش در مورد تفاوت های جنسیتی در نوع برقراری ارتباط علاقه مند شد. گلس در 24 سالگی، مدرک دکتری خود را از دانشگاه مینسوتا دریافت کرد.
قسمت هایی از کتاب زبان بدن دروغ گوها (لذت متن)
وقتی مردم یقه خود را می کشند یا به طور ناگهانی کراوات خود را شل می کنند، احتمالا نشانه دروغ گویی یا خشم از شنیدن حقیقت است. به نظر می رسد کسی که در این حالت است داغ می شود، زیرا سیستم غیرارادی او با قدرت بیشتری کار می کند و دمای بدنش بالا می رود. به این دلیل است که افراد دروغ گو اغلب احساس می کنند دمای بدنشان به طور ناگهانی بالا رفته است و وقتی این اتفاق می افتد، اغلب یقه خود را بازتر می کنند تا گردنشان آزاد تر شود.