کتاب مزیت شخصیت

Personality Plus
(چگونه با شناخت صحیح از خود به درک بهتری از رفتار دیگران برسیم)
کد کتاب : 21095
مترجم :
شابک : 978-9644126185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مزیت شخصیت اثر فلورنس لیتور

"فلورنس لیتور" نویسنده و سخنران عمومی مسیحی آمریکایی بود. لیتاور بیشتر به خاطر مجموعه کتاب‌هایش بر اساس سیستم شخصیتی شخصیت پلاس شناخته می‌شود. او به عنوان یکی از "100 زن مسیحی که قرن بیستم را تغییر دادند" شناخته میشود.
او در فروشگاه پدرش در هاورهیل، ماساچوست بزرگ شد و سه اتاق را با خانواده اش به اشتراک گذاشت. او با بورسیه تحصیلی در دانشگاه ماساچوست آمهرست تحصیل کرد، و در آنجا مدرک لیسانس زبان انگلیسی را با یک روانپزشکی خردسال به دست آورد.
او با شوهرش ، فرد لیتاور (متوفی 2002)، در یک اردوگاه یهودی برای دختران ملاقات کرد و حدود یک سال بعد آن دو نامزد کردند و این دو صاحب پنج فرزند شدند. فرزند سوم آنها، فرد جونیور "فردی"، به دلیل مسائل مربوط به تشنج هایی که در دوران نوزادی خود متحمل شده بود، درگذشت و فرزند چهارم آنها، لری (متوفی)، از یک اختلال مغزی رنج می برد.

کتاب مزیت شخصیت

فلورنس لیتور
فلورنس لیتور نویسنده و سخنگوی خودمختاری مسیحی است. لیتور بیشتر به خاطر سری کتابهایش مبتنی بر سیستم شخصیتی شخصیت Plus شناخته شده است. وی به عنوان یكی از "100 زن مسیحی كه قرن بیستم را تغییر داده" بود، به عنوان یكی از هلن ك. هوسیر ثبت شد و جایزه انجمن همسالان ملی بلندگوها را برای تعالی دریافت كرده است و از طرف آنها به عنوان یك متخصص حرفه‌ای شناخته می شود.