کتاب تاریخچه ی همه چیز

The Story Behind
کد کتاب : 21127
مترجم :
شابک : 978-6226913102
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخچه ی همه چیز اثر امیلی پروکوپ

همه چیزهایی که ما را احاطه کرده اند داستانی در پشتشان وجود دارد. بسیاری از ما تاریخ اختراعات عمده ای که جهان ما را شکل داده است می دانیم. اما آنچه ممکن است یاد ندانیم تاریخچه اشیایی است که هر روزه از آنها در زندگی استفاده می کنیم. شاید نمی دانید که چگونه وقایع مهم تاریخ (جنگ های جهانی ، تمدن های باستانی ، انقلاب ها و غیره) بر اختراعات و چیزهایی که امروزه از آنها استفاده می کنیم تأثیر گذاشته است.

امیلی پروکوپ در کتاب «تاریخچه همه چیز» که کتاب پرفروش شماره یک وبسایت آمازون بوده، پشت پرده و تاریخچه ابداع و اختراع خیلی چیزها را شرح می دهد؛ از دکمه و سبیل و لاک ناخن گرفته تا آدامس بادکنکی و هیپنوتیزم و تفنگ آب پاش ! و از چسب زخم و پوشک و ماشین ظرفشویی گرفته تا لالایی و برف پاک کن و هفت تیر!
در واقع، این کتاب شامل تاریخچه ی اشیا و پدیده هایی است که زندگی روزمره مان با آنها دوره شده، اما شاید چیزی از گذشته شان نمی دانیم و خبر نداریم که همین چیزهای ساده گاه چه تأثیری بر تاریخ بشر گذاشته اند.

کتاب تاریخچه ی همه چیز

امیلی پروکوپ
امیلی پک پروکوپ لیسانس خود را در روزنامه نگاری از دانشگاه ایالتی جنوبی کانکتیکاتدریافت کرد، و در حال حاضر تهیه کننده و سردبیر پادکست است. هنگامی که وی پادکست را به عنوان یک سرگرمی کشف کرد، سرانجام برای اطلاعات تصادفی که جمع آوری کرده بود، او را پیدا کرد که دوست داشت به طور تصادفی در مکالمات مطرح کند. . او پادکست های بی شماری به نمایش گذاشته و هر وقت ممکن باشد از میکروفون لذت می برد. او به همراه همسر، دو فرزند و دو گربه در کانکتیکات زندگی می کند - همه از شنیدن جملات شروع او با "من در پادکست یا...
نکوداشت های کتاب تاریخچه ی همه چیز
Packed full of information you didn't know you wanted to know, Emily's book will make you look at the ordinary objects that surround you in a completely different way.
کتاب امیلی باعث می شود شما به اشیاء معمولی که شما را احاطه کرده اند به روشی کاملا متفاوت نگاه کنید.
Mark Des Cotes

قسمت هایی از کتاب تاریخچه ی همه چیز (لذت متن)
«خوشی های پیش از مرگ» رمانی است درباره دختری که مبتلا به سرطان شده است. به همین خاطر فهرستی از آرزوهایش تهیه کرده و می خواهد پیش از آن که با زندگی وداع کند، آن ها را برآورده سازد.