کتاب امداد دارویی

Emdad-e Darouie
(راهنمای داروشناسی برای همه)
کد کتاب : 21831
شابک : 978-9643808969
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب امداد دارویی اثر محمدرضا توکلی صابری

روزبه روز داروهایی جدید تهیه شده و در اختیار بیماران گذارده می‎شود. داروهایی که مصرف کننده هیچ اطلاعاتی درباره آنها ندارد؛ این درحالی‎ست که شناخت این داروها می‎تواند تاثیرات مثبت گوناگونی در راستای مصرف صحیح آنها داشته باشد. کتاب امداد دارویی کتابی‎ست درباره شیوه استفاده از داروهاکه به زبان ساده برای همگان نوشته شده است.
در این کتاب خواننده علاقمند می‎تواند پاسخ بسیاری از پرسش‎هایی را که اغلب در هنگام مصرف داروهای درمانی به ذهن خطور می کند بیابند. مخاطب کتاب حاضر می آموزد که به هنگام بیماری چه چیزی هایی باید به پزشک بگوید تا بهترین و مناسب ترین دارها برایش تجویز شود؟ چگونه عوارض جانبی داروها را به حداقل برساند؟ مصرف دارو درمورد کودکان، سالخوردگان و زنان آبستن چگونه باید باشد؟ و مهمتر از همهاینکه چگونه پزشک را پزشک نمای های دروغین بشناسیم؟

کتاب امداد دارویی

محمدرضا توکلی صابری
دکتر محمدرضا توکلی صابری متولد سال 1325، فارغ‌التحصیل دانشکدۀ داروسازی دانشگاه تهران است.او همچنین از دانشگاه دومونفورت در انگلستان درجۀ دکتری در شیمی پزشکی و فوق دکتری را از دانشگاه اکس‌تر اخذ کرده است. چند سالی هم در دانشگاه‌های ایران، انگلیس و آمریکا به تدریس و تحقیق مشغول بوده و اکنون ازیک کمپانی انتشارات علمی در آمریکا به عنوان نویسنده علمی بازنشسته شده است. دکتر توکلی صابری در ایران سردبیر نشریۀ «طب و دارو» بوده و با چند نشریۀ دیگر مانند «دارو و درمان&ra...
دسته بندی های کتاب امداد دارویی