کتاب تاریخ هنر رنسانس در ایتالیا

History of Italian Renaissance Art
نقاشی،مجسمه سازی،معماری
کد کتاب : 21931
مترجم :
شابک : 978-9648944235
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 704
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1969
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تاریخ هنر رنسانس در ایتالیا اثر فردریک هارت


یک بررسی گسترده در مورد هنر و معماری در ایتالیا بین سالهای. 1250 و 1600 ، این کتاب از نقطه نظر یک هنرمند به عنوان خالق فردی و همچنین بیان شهری که هنرمند در آن کار می کرد ، به آثار نزدیک می شود.
تاریخ هنر رنسانس در ایتالیا درک جدیدی از این دوره ی محوری را برای شما به ارمغان می آورد زیرا شامل تحقیقات جدید و تفکر تاریخی هنر فعلی است ، در عین حال یکپارچگی داستانی ای را که فردریک هارت سالها قبل با شور و شوق برای اولین بار آن را تعریف کرد ، حفظ می کند. بازنگری های برجسته ی دیوید ویلکینز که برای حفظ چارچوب سنتی فردریک هارت انتخاب شده ، که کتاب را تازه و به روز نگه می دارد. این کتاب بر روی آثار هنری ، خالقان آنها و شرایط تأثیرگذار بر آنها تمرکز دارد. این نسخه تجدید نظر به گونه ای طراحی شده است که خوانندگان با رویکرد ساده تری به درک هنر رنسانس ایتالیا می پردازند بدون آنکه اشتیاق و قدردانی ای که هارت نسبت به این منطقه نشان می دهد و در نسخه های قبلی این کتاب با موفقیت منتقل می شود از بین برود. این کتاب شامل مطابی چون ایتالیا و هنر ایتالیا ؛ هنر دوئچنتو در توسکانی و رم ؛ هنر فلورانس از اوایل تراسنتو ؛ هنر در ترچنتوی آغازین؛ بعدها هنر گوتیک در توسکانی و شمال ایتالیا. آغاز معماری رنسانس ؛ گوتیک و رنسانس در مجسمه سازی توسکانی ؛ گوتیک و رنسانس در نقاشی فلورانس ؛ میراث مازاتچو و دومین سبک رنسانس ؛ سبک دوم رنسانس در معماری و مجسمه سازی ؛ نقاشی تمام عیار و بی نقص: دومین سبک رنسانس ؛ بحران و جریان متقابل علم ، شعر و نثر ؛ رنسانس در دل ایتالیا ؛ گوتیک و رنسانس در ونیز و شمال ایتالیا ؛ رنسانس متعالی در فلورانس ؛ رنسانس متعالی در رم ؛ رنسانس متعالی و منریسم و رنسانس متعالی و متاخر در ونیز و زمینلاد. میکل آنژ و مانیئرا می باشد.

کتاب تاریخ هنر رنسانس در ایتالیا

فردریک هارت
فردریک هارت (1914-1991) متولد بوستون ، ماساچوست در 22 مه 1914 به دنیا آمد ، او فرزند رولین لیند هارت و جسی کلارک نایت بود. وی دکترای خود را در سال 1950 از انستیتوی هنرهای زیبا دانشگاه نیویورک دریافت کرد. موضوع پایان نامه وی جولیو رومانو و Palazzo del Te بود.محقق ، نویسنده و استاد تاریخ هنر رنسانس ایتالیا بود. کتابهای او عبارتند از: "هنر: تاریخ نقاشی ، مجسمه سازی و معماری (دو جلد)" و "هنر رنسانس ایتالیایی ، میکل آنژ (سری کارشناسی ارشد هنر)" ، "کلیسای سیستین" و "رنسانس در ایتالیا و اسپانیا (سری...