کتاب این کتاب پر از اشتباه است

The Book of Mistakes
کد کتاب : 22795
مترجم :
شابک : 978-6004622219
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 51
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2017

معرفی این کتاب پر از اشتباه است اثر کورینا لویکن

کتاب این کتاب پر از اشتباه است
و لکه های مرکب… آنها به گونه ای به نظر می رسند که انگار همیشه قرار بوده برگهایی باشند که به آرامی در آسمان شناورند.

همانطور که یک هنرمند خلاق ، لکه ها و چیزهای نامناسب را به طور تصادفی در هنر خود می گنجاند ، کورینا لویکن اثر خود را به روشهای عجیب و غیرمنتظره آفریده است .
او با روایت داستانی جذاب مخاطبین را از نحوه کار خود مطلع می کند.
او در این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان خود را به دست تصادف و اشتباهات پیش پا افتاده سپرد و از آنها برای رسیدن به ایده ای خلاق بهره برد.
این داستان که با لحنی بازیگوشانه ای بیان شده است ، به خوانندگان نشان می دهد که حتی بزرگترین "اشتباهات" نیز می تواند منبع درخشان ترین ایده ها باشد - و در پایان روز ، همه ما نیز در حال پیشرفت هستیم.

کتاب این کتاب پر از اشتباه است

کورینا لویکن
کورینا لویکن (Corinna Luyken) نویسنده و تصویرگر پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز، MY HEART است. و همچنین کتابی از اشتباهات، که چهار نقد ستاره دار دریافت کرده و مورد تحسین هفته های سرگرمی، وال استریت ژورنال، NPR و موارد دیگر قرار گرفته است. او به همراه همسر، دختر و دو گربه در المپیا، ولز زندگی می کند.
نکوداشت های این کتاب پر از اشتباه است
A striking debut picture book celebrates the creative process. Careful looking will be rewarded with surprising, often funny details in the art, which invites poring over...It would be a grave mistake not to pick up this picture book
اولین کتاب تصویری قابل توجه که فرایند خلاقیت را جشن می گیرد. نویسنده در این کتاب نگاهی دقیق با جزئیات غافلگیرکننده به پدیده تصادفات و اشتباهات دارد.
Kirkus (starred review)

قسمت هایی از این کتاب پر از اشتباه است (لذت متن)