کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

Things I Wish I Could've Told Him
کد کتاب : 23223
مترجم :
شابک : 978-9644531422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم اثر ام سوسا

آیا هرگز احساس کرده اید که نیاز به گفتن چند کلمه ی آخر به پارتنر سابق خود و یا شخصی که به شما صدمه زده است دارید؟ کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم احساس صدمه و درد ، ناراحتی و بهبود یافتن را بیان می کند. این کتاب از جملات کوتاه و عاشقانه ای تشکیل شده که به شکل شاعرانه ای نگاشته اند و به افرادی که ترک شده اند، دلشان شکسته شده ، نادیده گرفته شده اند و به تازگی از رابطه ای عمیق و عاشقانه بیرون آمده اند کمک می کند تا بتوانند زخم های روحی خود را ترمیم کنند و ادامه دهند. چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم با جملات کوتاه و شعرگون خود به خواننده آرامش می دهد و کمکش می کند تا زخم هایش را مرهم گذارد. جملات بسیار کوتاه آن تاثیر شگرفی بر احساسات خواننده می گذارد و او را ترغیب به زندگی کردن می کند:
حتی بعد از اینکه رفتی، من صبورانه منتظر ماندم که برگردی.
تا وقتی که متوجه شدم تو از من گذشته ای.
او جدید بود و تروتازه!
کسی که تمام نقایصت را نمی دانست.
او همه چیزت شده بود و من فقط شریک سابق دیوانه ات بودم.

کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم

ام سوسا
ام. سوسا نویسنده ای آمریکایی است. سوسا وقت خود را به سهیم شدن افکارش با دیگران در شبکه های اجتماعی مختلف اختصاص داده و همین کار، باعث شده مخاطبین زیادی پیدا کند. او در آثار و نوشته هایش زنان را ترغیب می کند تا ارزش واقعی خود را درک کنند و رفتارهای آسیب زا را کنار بگذارند.
دسته بندی های کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم
قسمت هایی از کتاب چیزهایی که کاش می توانستم به او بگویم (لذت متن)
من رهایت نمی کردم، چون همیشه قدری امید در من بود که باور داشت تو برمی گردی... یک روزی! * سرانجام با تمام تکه های شکسته ی گذشته ام کنار آمدم و دراین بین، بخشیدن خودم نخستین قدم برای پشت سرگذاشتن تو بود. * نمی دانم چرا وقتی آن قدر ناراضی بودم، بازهم نرفتم. فکر کنم اشتباهم این بود که بیش از آنچه باید، ماندم.

حقیقت این است که من هنوز عاشقت هستم و احتمالا همیشه هم عاشقت خواهم ماند؛ ولی به تمام اطرافیانم دروغ می گویم، چون نمی خواهم بدانند هنوز درگیر توام. احمقانه عاشقت هستم.

دل تنگ شدن برایش هیچ اشکالی ندارد،امیدواربودن هیچ اشکالی ندارد، باورداشتن هیچ اشکالی ندارد، فقط سال های سال زندگی ات را وقف خیال پردازی یک طرفه نکن!