کتاب فرشته ای در آسمان

Fereshteh-i Dar Aseman
سلام کلاس اولی ها 14
کد کتاب : 23299
شابک : 978-9643372958
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب فرشته ای در آسمان اثر داریوش صادقی

"سارا شش سال دارد و دختری بسیار مهربان و زیبا است. سالها پیش زمانی که سارا خیلی کوچک بوده است، مادرش از دنیا رفته است. سارا می داند که مادرش زنده است و او را می بیند و همیشه در آسمان به او نگاه می کند. سارا یک روز فرشته ای را در آسمان می بیند. فرشته ای که شبیه مادرش است…"
متن فوق قسمتی از داستان کتاب بوده و با هدف آشنایی نامحسوس کودکان با پدیده مرگ و دنیای دیگر گردآوری شده است. از خصوصیت آموزشی این کتاب می توان به موارد ذیل اشاره کرد: ۱. جهت تقویت مهارت خواندن جملات ساده در قالب داستان. ۲. ایجاد علاقمندی به کتاب و تقویت عادت به مطالعه. ۳. افزایش حس اعتماد به نفس در خواندن یک کتاب بطور کامل. ۴. آشنایی با کلمات جدید و ساده.

کتاب فرشته ای در آسمان

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...