کتاب آب امانت است

Ab Amanat Ast
سلام کلاس اولی ها 1
کد کتاب : 23269
شابک : 978-9643372392
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب آب امانت است اثر داریوش صادقی

نخستین جلد از مجموعه‌ی کتاب‌های "سلام کلاس اولی ها" که انتشارات نیستان آن را برای نوآموزان به چاپ رسانده، "آب امانت است" نام دارد. این اثر که "داریوش صادقی" و "مریم ماستری‌" آن را تالیف نموده‌اند و "فرهود فرمند" کار تصویرگری آن را بر عهده داشته است، با جملات ساده و تصاویر رنگی، به دانش‌آموزان کلاس اولی کمک می‌کند تا راحت‌تر بخوانند و این مهارت را در خود تقویت کنند. مجموعه‌ کتاب‌های "سلام کلاس اولی ها" به کودکانی که هنوز توانایی خواندن بسیاری از متون را ندارند، کمک می‌کند که حس خواندن یک کتاب داستان کامل را تجربه کنند و بر دایره‌ی لغات خود نیز بیافزایند.
داستانی که "داریوش صادقی" و "مریم ماستری‌" در قالب آن، بهتر خواندن را به کودکان آموزش می‌دهند، قصه‌ی یک روستا است که دچار بحران آب است. مردم روستا با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و دچار مشکلات زیادی هستند؛ اما نهایتا بارش باران، یک بار دیگر آب را در دل خشک زمین جاری می‌کند و روستا طعم طراوت و آبادانی را دوباره می‎‌چشد. یکی از ویژگی‌های کتاب داستان شانزده صفحه‌ای "آب امانت است"، این است که علاوه بر داشتن جملات ساده و قابل درک برای کودک و همراه شدن این جملات با تصاویر رنگی و زیبا، تمریناتی نیز توسط "داریوش صادقی" و "مریم ماستری‌" در انتهای آن برای دانش‌آموزان کلاس اولی طراحی شده تا بتوانند عملکرد خود را بهتر ارزیابی کنند و آن را بهبود ببخشند. به این ترتیب علاوه بر تقویت مهارت خواندن در کودکان، در این مجلد از مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها"، یک پیام آموزنده نیز به بچه‌ها منتقل می‎شود و آن پیام این است که "آب امانت است".

کتاب آب امانت است

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...