کتاب سرزمین ایران

Sarzamin-e Iran
سلام کلاس اولی ها 8
کد کتاب : 23285
شابک : 978-9643372588
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین ایران اثر داریوش صادقی

هشتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های "سلام کلاس اولی‌ ها"، اثری است به نام "سرزمین ایران" به قلم "داریوش صادقی" و "مریم ماستری" که مصور بوده و تصاویر آن را "فرهود فرمند" طراحی کرده است. "سلام کلاس اولی ها" که مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک انتشارات نیستان است، به دانش ‌آموزان در این مقطع کمک می‌کند که بعد از ورود به دبستان و با یادگیری حتی تعداد معدودی از حروف الفبا، بتوانند یک شعر یا داستان ساده را بخوانند و به طور کلی توانایی خواندن حروف الفبا و آشنایی و تسلط بر آن را در خود تقویت نمایند.
کودکان با ورود به مدرسه و چشیدن مزه‌ی این تجربه که خودشان نیز می‌توانند متوجه معنای کلمات شوند و آنها را بفهمند، شوقی مضاعف برای خواندن نشان می‎دهند که والدین و مربیان، با در دست داشتن ابزارهای مناسب، نظیر کتاب‌‎های همچون "سرزمین ایران"، می‌توانند این شور و اشتیاق را در جهت درست آن هدایت کرده و مراقب باشند که با آموزش غیراصولی و یا نبود منابع آموزشی و تفریحی مناسب همچون این کتاب، این شوق و ذوق کور نشود.
هدف کتاب پیش رو با عنوان "سرزمین ایران" که جلد هشتم از مجموعه‎ی "سلام کلاس اولی ها" می‌باشد، علاوه بر تسهیل امر خواندن و مطالعه در دانش‎آموز، نهادینه کردن مفاهیم ارزشمندی همچون میهن‌دوستی و وطن‌پرستی نیز می ‌باشد. کودک در این کتاب، فقط با ابزار آموزش حروف الفبا مواجه نیست، بلکه او یاد می‌گیرد که آبادانی کشور اهمیت دارد و او باید برای "سرزمین ایران"، که او و هزاران کودک دیگر را در دامان خود می‌پرورد، تلاش کرده و جهت اعتلای و سربلندی آن تلاش کند.

کتاب سرزمین ایران

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...
قسمت هایی از کتاب سرزمین ایران (لذت متن)
دست در دست کنیم من و تو با ایمان/ بـــاز آبــــــاد کـنیم ســـرزمین ایران