کتاب سرزمین نور

Sarzamin-e Nour
سلام کلاس اولی ها 9
کد کتاب : 23287
شابک : 978-9643372590
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب سرزمین نور اثر داریوش صادقی

"سرزمین نور" اثر "داریوش صادقی" و "مریم ماستری"، نهمین جلد از مجموعه‌ی "سلام کلاس اولی ها" می‌باشد که به همت انتشارات نیستان، به چاپ رسیده است. کتاب‌های این مجموعه به والدین و مربیان این فرصت را ارائه می‎کنند که در طول سال تحصیلی، کودک را در مطالعه گام به گام کتاب‎های داستان همراهی کنند و این همراهی، یک کمک روانشناختی بزرگ به کودکان برای مطالعه و حل مشکلاتشان در خواندن دروس کلاس اول دبستان می‌باشد.
در این کتاب‌ها، با استفاده از تکنیک‌های تایید شده برای رفع مشکلات خواندن در کودکان، این مهارت در نوآموز تقویت می‎شود و علاوه بر آشنایی با کلمات و عبارات جدید که مناسب سطح نوآموزان کلاس اول ابتدایی است، به آنها کمک می‌شود که خواندن کتاب را نه به شکل آزمون و خطا، بلکه با استفاده از اصول یادگیری علمی بیاموزند و به درست خواندن و یادگیری صحیح عادت کنند.
در کتاب "سرزمین نور"، "داریوش صادقی" و "مریم ماستری" به سراغ سرزمینی رفته‌اند که سال‌هاست توسط نیروهای دشمن اشغال شده است. اشغالگران با زندانی کردن مردم، به آنها اجازه‌ی زندگی در سرزمین خودشان، فلسطین را نمی‌دهند و به هر طریقی مردم فلسطین را سرکوب می‌کنند. اما این مردم سال‌هاست که دست از مبارزه برنداشته‌اند و با نیروی اتحاد، توکل و ایمان خود، دست یکدیگر را گرفته‌اند و دیواری از جنس عشق، اطراف "سرزمین نور" تشکیل داده‌اند. دیواری که با دست‌های خالی از آن محافظت می‌کنند و نمی‌گذارند که زورگو و متجاوز آن را خراب کند. داستان "سرزمین نور" به کودک می‎آموزد که چطور اتحاد و یکدلی، مهمترین اسلحه در برابر زورگویان است و همچنین کودکان را با سال‌ها مقاومت مردم مظلوم فلسطین آشنا می‌کند.

کتاب سرزمین نور

داریوش صادقی
داریوش صادقی، متولد ۱۳۵۴ تهرانکارشناس زبان و ادبیات فارسیکارشناس ارشد روان شناسی عمومیمدیر مرکز توسعۀ ارتباطات و فن آوری پژوهشعضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوانمدرس مراکز آموزش و پرورش مناطق ۱-۴-۸-۱۲ در سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹مدرس دارالتحفیظ قرآن کریم سالهای ۱۳۷۱ الی ۱۳۷۵مدرس دوره های تربیت مربی کودکان و نوجوانانمولف بیش از ۹۰ جلد کتاب، مقاله و پژوهش های علمیتالیفات۱- مجموعه کتاب های سلام کلاس اولی ها ۲۰ جلد سال ۱۳۸۰۲- مجموعه کتاب های آسان بخوانیم ۴ جلد ۱۳۸۳۳- مجموعه کتابهای راحت بخوانیم ۱۰ جلد ۱...
قسمت هایی از کتاب سرزمین نور (لذت متن)
سرزمین فلسطین اشغال شده است . اشغالگران مردم را زندانی می کنند و مردم با آنها مقابله می کنند اما نیروی ایمان و اتحاد همواره بر زور و تجاوزگری پیروز است ، مردم می کوشند تا با دست خالی از سرزمین خود دفاع کنند.