کتاب راهنمای کاربردی زبان انگلیسی

A Guide to the Use of English
کد کتاب : 23455
شابک : 978-6001050459‏
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای کاربردی زبان انگلیسی اثر فاطمه آذرمهر

"راهنمای کاربردی زبان انگلیسی" که توسط "فاطمه آذرمهر" گردآوری شده و کاری از واحد پژوهش انتشارات فرهنگ معاصر می باشد، اثری است که در چهارصد و سی و دو صفحه به کاربردی ترین نکات زبان آموزی پیرامون زبان انگلیسی می پردازد.
فراگیر شدن زبان انگلیسی به عنوان ابزار ارتباط جهانی و زبان دوم بسیاری از کشورها، ضرورت یادگیری صحیح آن را دو چندان می کند. با پیشرفت ملت ها و حرکت به سمت جهانی شدن، تسلط به زبان انگلیسی و دانستن مبانی کاربردی آن، موجب تسریع امور شده و یک مهارت حیاتی به حساب می آید. زبانی که در مقیاسی این چنین وسیع مورد استفاده قرار می گیرد، این قابلیت را دارد که دریچه ای به روی جهانی کاملا وسیع و بی حد و مرز به روی فرد بگشاید و افق های ذهنی وی را نیز گسترش دهد. اما یادگیری زبانی پویا که مرتب در حال تغییر است، بدون ابزار راهنمای مناسب، امری دشوار و حتی دلسرد کننده است. کتاب پیش رو تحت عنوان "راهنمای کاربردی زبان انگلیسی" به همت "فاطمه آذرمهر"، اثری است که به عنوان یک راهنمای مناسب، به مخاطبین در زمینه ی یادگیری صحیح زبان انگلیسی یاری می رساند.
با توجه به این که برای یک فارسی زبان، مواجهه با زبانی جدید و کاملا متفاوت از زبان مادری، می تواند امری چالش برانگیز باشد، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه در صدد این امر برآمده اند که با ارائه ی یک راهنمای جامع و همه جانبه در حوزه ی زبان انگلیسی، مشکلات و دشواری هایی را که یک فارسی زبان در رویارویی با زبان انگلیسی پیدا می کند، تشریح کرده و با ذکر مثال های عدیده و مناسب، فرایند یادگیری را تسهیل ورزند.

کتاب راهنمای کاربردی زبان انگلیسی