کتاب کلید را بزن

Switch
چگونه با مصلحت اندیشی اوضاع را به سود خود اطرافیانتان تغییر دهید.
  • 15 % تخفیف
    340,000 | 289,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: البرز البرز
    نویسنده:
کد کتاب : 24087
مترجم :
شابک : 978-9644427596
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب کلید را بزن اثر چیپ هیث

چرا ایجاد تغییرات پایدار در شرکت ها ، در جوامع و در زندگی خودمان بسیار دشوار است؟
چیپ و دن هیث ، نویسندگان پرفروش ترین می گویند مانع اصلی درگیری ای است که در مغز ما نهفته است. روانشناسان کشف کرده اند که ذهن ما توسط دو سیستم مختلف اداره می شود - ذهن منطقی و عاطفی - که برای کنترل رقابت می کنند. ذهن منطقی یک بدن عالی می خواهد. ذهن عاطفی بیسکوئیت اورئو را می خواهد. ذهن منطقی می خواهد چیزی را در کار تغییر دهد. ذهن عاطفی راحتی روزمره موجود را دوست دارد. این تنش می تواند تلاشی برای تغییر ایجاد کند - اما اگر بر آن غلبه کنید ، تغییر سریع ایجاد می شود.
در کتاب کلید را بزن ، هیث ها نشان می دهند که چگونه افراد روزمره - کارمندان و مدیران ، والدین و پرستاران - هر دو ذهن را متحد کرده و در نتیجه به نتایج چشمگیری رسیده اند:
اینترن های پزشکی معمولی ای که موفق به شکستن یک عمل پزشکی جا افتاده و ده ساله شدند که بیماران را به خطر می انداخت.
یک مسئول برنامه ریز خانه که تکنیکی ساده برای غلبه بر ترس از خانه داری ایجاد کرده است.
مدیری که با حذف یک ابزار استاندارد خدمات مشتری ، تیم پشتیبانی مشتری ضعیف را به مشتاقان خدمات تبدیل کرد.

در روایتی جذاب و مبتنی بر داستان ، هیث ها دهه ها تحقیق ضد شهود در روانشناسی ، جامعه شناسی و سایر زمینه ها را گرد هم آورده اند تا نور جدیدی بر چگونگی تأثیر تحولات چشمگیر بتابانند. کلید را بزن نشان می دهد که تغییرات موفقیت آمیز از الگویی پیروی می کنند ، الگویی که می توانید برای ایجاد تغییراتی که برای شما مهم هستند استفاده کنید ، خواه علاقه شما در تغییر جهان باشد یا تغییر در سایز دور کمر شما.

کتاب کلید را بزن

چیپ هیث
چیپ هیث، سخنران و نویسنده ی آمریکایی است. هیث استاد علوم رفتاری سازمانی در دانشکده ی تجارت دانشگاه استنفورد است. او قبل از پیوستن به استنفورد، استاد دانشگاه های شیکاگو و دوک بوده است. چیپ هیث در مقطع دکتری، به تحصیل در رشته ی روانشناسی در دانشگاه استنفورد پرداخته است.
نکوداشت های کتاب کلید را بزن
Witty and instructive.
شوخ و آموزنده.
Wall Street Journal Wall Street Journal

This could be a valuable read for the would-be change-makers of the Obama administration.
این می تواند یک کتاب ارزشمند برای تغییر دهندگان احتمالی دولت اوباما باشد.
Telegram

It is really a fun read.
این کتاب واقعا خنده دار و بامزه است.
Business Week

قسمت هایی از کتاب کلید را بزن (لذت متن)
مورفی: برایم بگو چه مواقعی در مدرسه زیاد دچار دردسر نمی شوی؟ بابی: من هیچ وقت دچار دردسر نمی شوم، خب، زیاد نه، منظورم این است که در کلاس خانم اسمیت بهترم. مورفی: کلاس خانم اسمیت چه تفاوتی با بقیه دارد؟ بابی: او مهربان تر است. ما با هم خوب کنار می آییم. مورفی: او دقیقا چه کار می کند که به نظر مهربان تر می آید

تصور کنید که کسی به شما اطلاعات درباره تحقیق خوردن ذرت بوداده را نشان می داد اما درباره اندازه سطلها چیزی نمی گفت. شما در خلاصه ای که از این داده ها تهیه می کردید، به سرعت نتایج را بررسی کرده و می دیدید که مردم چقدر متفاوت با هم ذرت بوداده می خورند برخی مردم خیلی کم می خورند، برخی خیلی زیاد، و برخی به نظر می رسید محدودیتهای فیزیکی معده انسان را آزمایش می کنند. شما با چنین مجموعه اطلاعاتی به راحتی به نتیجه می رسیدید: برخی مردم خوراکی میان وعده را به مقدار معقولی می خورند، و دیگران شکمباره های پرخوری هستند.

ما می دانیم شما به چی فکر می کنید مردم در برابر تغییر مقاومت می کنند. اما کار به این آسانی نیست. هر روز فرزندانی از والدینی متولد می شوند که به طور غیرقابل توضیحی به این تغییر خوشامد می گویند. به عظمت این تغییر بیندیشید! آیا همه به کار برای رئیسی که شبی دوبار کارمندش را از خواب بیدار می کند، فریاد می زند و وظایف اداری کم اهمیت را از او جویا می شود علاقه مند هستند؟(و اگر هربار که شما لباس تازه ای می پوشید، رئیس تان روی آن تف کند، آن وقت چه؟) با وجود این افراد در برابر این تغییر بزرگ یعنی تولد فرزند مقاومت نمی کنند برای آن داوطلب می شوند.