کتاب سارا نترس

Sara Natars
(سطح 1: کلاس اولی، کتاب اولی 1)
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24424
شابک : 978-6003538276
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سارا نترس اثر مژگان کلهر

کتاب داستان "سارا نترس" اثر زیبایی است به قلم "مژگان کلهر" که متعلق به سطح اول از مجموعه کتاب های "کلاس اولی، کتاب اولی" نشر افق می باشد. مجموعه کتاب های "کلاس اولی، کتاب اولی" از گروه کتاب های کودک نشر افق که با عنوان کتاب های فندق شناخته می شوند، اثری است که در سی و شش صفحه منتشر شده است. داستان کتاب توسط "مژگان کلهر" به رشته ی تحریر درآمده، اما آنچه بر زیبایی داستان کتاب "سارا نترس" افزوده، نقاشی های قشنگ و رنگارنگ آن است که "غزاله بیگدلو" کار تصویرگری آن را بر عهده داشته است.
جملات در داستان "سارا نترس" کوتاه و در حد چند کلمه اند، چرا که این قصه، برای خوانده شدن توسط کلاس اولی هایی طراحی شده که درس های اول تا پنجم از کتاب فارسی پایه ی اول دبستان را به پایان رسانده اند و حالا نیاز به یک منبع تمرینی برای تثبیت توانایی های کلمه خوانی و جمله خوانی دارند. کتاب های "کلاس اولی، کتاب اولی" با این هدف به نگارش درآمده اند که کودکان نوسواد، پس از آموزش حروف الفبای مربوطه در مدرسه، بتوانند همزمان داستان خوانی را هم تمرین کنند و به این ترتیب در نخستین ماه های باسواد شدن، با دنیای کتاب و کتاب خوانی آشنا شوند. تمرین داستان خوانی در اوایل آشنایی با حروف الفبا، نه تنها به یادگیری بهتر آن ها کمک می کند و علاقه ی کودک را به مطالعه افزایش می دهد، بلکه سبب می شود اعتماد به نفس کودک نیز افزایش پیدا کرده و به سمت داستان خوانی و مطالعه ی مستقل سوق پیدا کند.

کتاب سارا نترس

مژگان کلهر
مژگان کلهر ویراستار ، نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۵۰ در تهران زاده شد. وی در رشتهٔ مترجمی زبان انگلیسی، تحصیل کرده است. مژگان کلهر از ویراستاران انتشارات افق و انتشارات پیدایش است. کلهر علاوه بر تألیف در حوزهٔ ادبیات کودک و نوجوان ترجمهٔ چند رمان را هم برای نوجوانان در کارنامه اش دارد. کتاب «هی با من دوست می شوی» نوشته او از سوی گروه کودک و نوجوان اسپانیا به زبان اسپانیایی منتشر شده است؛ این کتاب نخستین اثر مژگان کلهر است که به زبان اسپانیایی منتشر می شود.
قسمت هایی از کتاب سارا نترس (لذت متن)
باد بود. ابر بود. باران بود.