کتاب حمله ی آدم فضایی ها

Space Man Attack
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 39115
شابک : 978-6003538818
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب حمله ی آدم فضایی ها اثر مژگان کلهر

«حمله‌ی آدم فضایی‌ها» نوشته‌ی مژگان کلهر و با تصویرگری ویدا کریمی، کتابی آموزشی برای کودکان در رده‌ی سنی هفت سال به بالا است. این کتاب آموزشی با سطح پنج، برای نوسوادانی است که کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند. «حمله‌ی آدم فضایی‌ها» به دانش‌آموزان نوسواد کمک می‌کند تا با خواندن داستان‌های طولانی‌تر، مهارت روان‌خوانی و درک مطلب خود را افزایش دهند. کودکانی که در ابتدای مسیر فارسی‌آموزی هستند، با خواندن داستان‌های سطح یک تا پنج، می‌توانند مرحله‌به‌مرحله و گام‌به‌گام با حروف الفبا و صداهای بیشتری آشنا شوند و به‌ مرور، کتاب‌های پرحجم‌تری بخوانند. افزایش مهارت خواندن و نوشتن در نوسوادان می‌تواند به بالا‌ رفتن سطح اعتماد‌به‌نفس آنها کمک کند. داستان‌خوانی در کودکان در همان ماه‌های اول آموزش می‌تواند باعث یادگیری بیشتر حروف الفبا شود. کودک با داستان‌خوانی می‌تواند هم‌زمان با آموزش حروف در مدرسه، لذت با‌سواد‌شدن را بچشد و دایره‌ی واژگان خود را گسترش دهد.
مژگان کلهر متولد اردیبهشت سال 1350 است. اولین کتاب او «کلاغ‌ها نمی‌پرند» که در سال 1372 چاپ شد و جایزه‌ی کتب سال سروش نوجوان را گرفت. کتاب‌های «آفتاب و عزیز‌خانم» که او برای کودکان نوشته بود، در سال 1375 انتشار یافت و سریالی هم بر‌اساس آن ساخته و در تلویزیون پخش شد. کتاب «هی با من دوست می‌شوی؟» نوشته‌ی او، به زبان اسپانیایی منتشر شده است. کلهر جوایز متعددی از جمله سروش نوجوان، جایزه‌ی پروین اعتصامی و جایزه‌ی کتاب تقدیری ارشاد را از آن خود کرده است. از آثار تألیفی و ترجمه‌ی مژگان کلهر می‌توان به «باهوش»، «کفترکش»، «دروغگو و جاسوس»، «دفتر خاطرات»، «چه کسی آقای صورتی را می‌شناسد؟»، مجموعه‌ی «هنری زلزله»، مجموعه‌ی «کلاس اولی، کتاب اولی»، مجموعه‌ی «جونی بی جونز» و «دردسرهای بچه‌ی شرور» اشاره کرد.

کتاب حمله ی آدم فضایی ها

مژگان کلهر
مژگان کلهر ویراستار ، نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۵۰ در تهران زاده شد. وی در رشتهٔ مترجمی زبان انگلیسی، تحصیل کرده است. مژگان کلهر از ویراستاران انتشارات افق و انتشارات پیدایش است. کلهر علاوه بر تألیف در حوزهٔ ادبیات کودک و نوجوان ترجمهٔ چند رمان را هم برای نوجوانان در کارنامه اش دارد. کتاب «هی با من دوست می شوی» نوشته او از سوی گروه کودک و نوجوان اسپانیا به زبان اسپانیایی منتشر شده است؛ این کتاب نخستین اثر مژگان کلهر است که به زبان اسپانیایی منتشر می شود.