کتاب مانا تب دارد

Mana Tab Darad
(سطح 1: کلاس اولی، کتاب اولی 3)
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24450
شابک : 978-6003538320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مانا تب دارد اثر لاله جعفری

"مانا تب دارد" کتاب جذاب و دوست داشتنی دیگری است از مجموعه ی "کلاس اولی، کتاب اولی" که "لاله جعفری" آن را به رشته ی تحریر درآورده و تصویرگری آن برعهده ی "غزاله بیگدلو" بوده است. مجموعه ی "کلاس اولی، کتاب اولی" عنوانی است که به دسته ای از کتاب های آموزشی گروه کودک انتشارات افق، تحت عنوان کتاب های فندق اطلاق می شود. این مجموعه داستان های مصور، با طراحی جذاب خود به کودکان نوسواد در پایه ی اول دبستان کمک می کنند تا الفبای آموخته شده در کلاس را بهتر یاد بگیرند و بتوانند در خواندن کتاب داستان از آن استفاده کنند.
مجموعه ی "کلاس اولی، کتاب اولی" دارای سطوح مختلفی است که هر کدام، بر مبنای پیشرفت درسی کودک در یادگیری حروف الفبا طراحی شده است. در هر سطح داستان های مختلفی برای کودکان کلاس اولی در نظر گرفته شده که با خواندن آن ها، نخستین قدم های خود را در جهان شگفت انگیز قصه و کتاب، برخواهند داشت.
از سطح یک این مجموعه، کتاب "مانا تب دارد" به قلم "لاله جعفری" در اختیار خوانندگان نوسوادی قرار گرفته که درس های اول تا پنجم از کتاب فارسی اول دبستان به آن ها تدریس شده است. طراحی داستان ها در این سطح به نحوی است که جملات بسیار ساده و درشت درج شده و نوشتار آن مناسب تمرین کلمه خوانی و جمله خوانی برای کودکان می باشد. این اثر همچنین از نقاشی های بسیار زیبا و دیدنی برخوردار است که "غزاله بیگدلو" برای آن تصویرگری کرده و با جذابیت بصری ویژه ای که به کتاب بخشیده، سبب می شود تا میل و علاقه ی کودک به کتاب خواندن بیشتر شود.

کتاب مانا تب دارد

لاله جعفری
لاله جعفری متولد ۱۳۴۵ از اصفهان است. وی فارغ التحصیل هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است.98 جلد تالیف و 20 جلد تالیف زیر چاپ دارد. همچنین ترجمه ی چند جلد از کتاب هایش به زبان های اسپانیایی، فرانسه، چینی، روسی و کره ای صورت گرفته است.فعالیت های ادبی و هنری وی: کارشناس ادبی و مشاور سردبیر دو مجله ی نبات خردسال و نبات کودک/ کارشناس قصه ی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان/ ساخت فیلم های کوتاه/ مسئول جلسه های قصه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجله ی سروش کودک/ عضو هئیت تحریریه مجله رش...
قسمت هایی از کتاب مانا تب دارد (لذت متن)
باد آمد. باد آمد. سرما با باد آمد. مانا با مامان نبود. مانا با بابا نبود...