کتاب مجموعه قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ

Little Bear Series
کد کتاب : 25271
مترجم :
شابک : 978-9643690687
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ اثر مارتین وادل

زمانی دو خرس وجود داشت ، خرس بزرگ و خرس کوچک. داستانهای این مجموعه کلاسیک کودکان را مجذوب می کند. این مجموعه داستان ها جوایز متعدد زیادی را جمع آوری کرده‌اند و بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان از آنها به فروش رسیده است.

کتاب «مجموعه قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ» کتابی مناسب برای سرگرم کردن کودکان است. این کتاب که توسط مارتین وادل به نگارش درآمده است، حال و هوای صمیمانه ای را به کودکان منتقل می کند. علاوه بر سرگرم کننده بودن، این داستان نکات آموزنده زیادی برای کودکان و نوجوانان دارد.

مارتین وادل در 10 آوریل 1941 در بلفاست ایرلند متولد شد. او همیشه می خواست یک بازیکن حرفه ای فوتبال باشد. پس از بازی در تیم های خردسال در ایرلند ، او مدرسه را در پانزده سالگی ترک کرد و مشاغل مختلفی را از جمله کار در یک شرکت انتشاراتی و به عنوان اپراتور تابلو برق شبانه برای یک شرکت تاکسی انجام داد. وادل در حال حاضر یکی از پرکارترین و موفق ترین نویسندگان کودک معاصر است که بیش از صد کتاب نوشته است که برخی از آنها با نام مستعار کاترین سفتون شناخته می شوند. او برای نگارش همین کتاب مجموعه قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ دوبار برنده جایزه کتاب Smarties شده است.

کتاب مجموعه قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ

مارتین وادل
مارتین وادل (زاده 10 10 آوریل 1941) نویسنده ایرلندی کتابهای کودکان است. او را شاید برای متون کتاب های تصویری که دارای حیوانات انسان شناسی هستند، به ویژه سری خرس کوچک که توسط باربارا فیرت تصویرگری شده (که نباید با سری Minarik & Sendak's Bear Little اشتباه گرفته شود) بهتر شناخته شود. او همچنین با نام قلم کاترین صفتون، برای کودکان بزرگتر، در درجه اول داستان های ارواح و داستان های رمز و راز می نویسد. اثر صفتون که بیشتر در کتابخانه های WorldCat برگزار می شود، رمانی با لباس مخملی آبی (1972) است...