کتاب انقلاب های پرهیاهو

Rowdy Revolutions
تاریخ ترسناک 1
  • 15 % تخفیف
    105,000 | 89,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 25275
مترجم :
شابک : 978-9643690915
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 103
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب انقلاب های پرهیاهو اثر تری دیری

این تاریخ با بیت های تند و زننده باقی مانده است! می خواهید بدانید: کدام امپراتور چین توسط مادرش سرنگون شد؟ واقعا چرا یک انقلاب مردم زشت را بسیار ترساند؟ کنت دراکولا واقعا چه شکلی بود؟ شما می توانید در مورد گیوتین وحشتناک در انقلاب فرانسه اطلاعات کسب کنید، با رهبران افسانه ای مانند لئون تروتسکی ملاقات کنید، و کشف کنید که چگونه انقلاب جنجالی خود را برنامه ریزی کنید. خوب - ما می دانیم که تاریخ وحشتناک است. اما هرگز بدتر از یک انقلاب جنجالی نیست که مردم خطرناک علیه حاکمان پوسیده خود قیام کنند! این کتاب حقایق وحشتناکی را در پشت برخی از خونین‌ترین انقلاب‌های تاریخ، از فرانسه و روسیه گرفته تا چین و هند به شما می‌دهد.
تری در سال 1946 در ساندرلند انگلستان به دنیا آمد و اکنون در شهرستان دورهام در شمال شرقی انگلستان زندگی می کند.
پدر تری (بیلی) قصابی در هندون، ساندرلند بود و مادرش (فردا) مدیر یک مغازه پوشاک بود. او در کودکی سال ها در قصابی پدرش کار می کرد. بهتر از مدرسه ای بود که معلم های نفرت انگیزش او را مورد ضرب و شتم، قلدری و آزار قرار می دادند.
تری کار خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای در سال 1972 زمانی که به تئاتر Powys در Mid-Wales پیوست آغاز کرد. او همچنین به عنوان کارگردان تئاتر، مدیر موزه، معلم نمایش، مجری تلویزیون فعالیت داشته است. او اولین بار در سال 1973 در تلویزیون بازی کرد و در سال 2010 اولین بازی خود را در سینما با نقشی کوچک در فیلم بریتانیایی "Risen" انجام داد.
به عنوان یک بازیگر با تئاتر شروع به نوشتن فیلمنامه برای برخی از نمایش ها کرد. یکی از موفق ترین آنها نمایشی برای کودکان به نام "بچه کاستارد" بود. تور «بچه کاستارد» به پایان رسید اما تری نمی خواست این داستان هیجان انگیز را از دست بدهد، بنابراین آن را به رمانی برای کودکان تبدیل کرد. اولین رمان توسط A & C Black منتشر شد که هنوز هم پس از 35 سال کتاب های خود را منتشر می کنند.
در 35 سال به عنوان نویسنده، نوشته های او شامل داستان های داستانی و غیرداستانی عامه پسند بوده است. او همچنین فیلمنامه های تلویزیون، تئاتر، رادیو، صدا و رسانه های جدید را می نویسد.

کتاب انقلاب های پرهیاهو

تری دیری
ترنس ویلیام "تری" دیری (William Terence "Terry" Deary) (متولد ۴ مارس ۱۹۴۶) نویسنده کودکان بریتانیا با بیش از ۲۰۰ کتاب است. آثار او بیش از ۲۵ میلیون نسخه منتشر شده و به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌است. در سال ۲۰۱۲ او به عنوان دهمین نویسنده‌ای که کتاب‌هایشان بیشتر در کتابخانه‌های بریتانیا امانت گرفته شده‌است، شناخته شد.تری دیری در سال ۱۹۴۶ در ساندرلند انگلستان متولد شد. پدر او در محله هندون، که محله‌ای فقیرنشین در این شهر است، در یک مغازه قصابی کار می‌کرد. مادرش...