کتاب سیاست

Politics
کد کتاب : 25627
مترجم :
شابک : 978-9641851417
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 666
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیاست اثر اندرو هیود

کتاب «سیاست» نوشته اندرو هیود همچنان راهنمای روشن و جامعی برای مهمترین موضوعات مفهومی و نظری در مطالعه سیاست ارائه می دهد.

با توجه خاص به وابستگی متقابل رویدادهای داخلی و جهانی در سیاست های امروزی ، این آخرین نسخه متن ایده آل دیگری است که به دانشجویان توصیه می شود. در این کتاب از واحدهای مقدماتی در برنامه های سیاست و روابط بین الملل گرفته تا راهبردهای جدید برای حل بن بست های سیاسی در آن به بحث گذاشته می شود. این کتاب از جهت نظمی که در نگارش و دسته بندی محتویات خویش دارد می تواند بسیار به آکادمی های علوم سیاسی در پیشبرد اهدافشان کمک کند. به دانشجویان در تمام سطوح کمک می کند تا آگاهی انتقادی و همچنین دیدگاه های خود را توسعه دهند.
ندرو هیوود نظریه و عمل سیاست را به روشی دقیق ، زنده و بسیار در دسترس تعریف می کند.
تشریح مفاهیم کلیدی ، مشخصات مختصر بیوگرافی فلاسفه خاص و افراد مهم ، نمایش های نموداری و پیشنهادهایی برای مطالعه بیشتر همه از ویژگی های ارزشمند ، آموزنده و پر اهمیت این کتاب راهنما هستند.
اگر می خواهید بدانید که سیاست چه کاری می تواند انجام دهد ، چه کاری نمی تواند انجام دهد و چگونه کار می کند، هرچه سریع تر به سر وقت این کتاب بروید. لذا در آخر باید گفت این کتاب موفق شده است موضوع را برای کسانی که برای اولین بار به این مساله علاقه مند شده اند نیز تشریح کند.

کتاب سیاست

اندرو هیود
اندرو هیوود نویسنده برجسته کتب درسی سیاست در انگلستان، و مدیر آزمون AS و سطح Aدر دولت و سیاست است. وی معاون دانشکده کرویدون بود و پیش از این مدیر مطالعات دانشکده Orpington بود. وی بیش از 20 سال تجربه به عنوان رئیس سیاست و مدرس سیاسی داشته است. اندرو هیوود در حال حاضر به عنوان نویسنده و مشاور آزاد کار می کند.