کتاب مسیر شغلی

Shaping Your Career
راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه
کد کتاب : 25799
مترجم : افشین صمصامی
شابک : 978-6006227825
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 92
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مسیر شغلی اثر هاروارد بیزینس ریویو

شغل شما یک تصمیم یکبار مصرف نیست که در اوایل زندگی گرفته شده است. بلکه شما می توانید با پیشرفت حرفه ای ، آن را اصلاح یا بازتعریف کنید. این کتاب مسیر شغلی
به شما کمک می کند:

· تشخیص دهید که زمان تغییر فرا رسیده است
· فعالیتهای تجاری که بیشترین علاقه را به آنها دارد بیان کنید
· مهارتها و ارزشهای خود را ارزیابی کنید
· مهارت های خود را به روز کنید تا در نیروی کار رقابتی باقی بمانید
· مشاهده و استفاده از فرصتهای توسعه شغلی

دکتر تیموتی باتلر یک عضو ارشد در دانشکده بازرگانی هاروارد است ، جایی که او همچنین مشاور ارشد دانشکده برای برنامه های توسعه شغلی و حرفه ای است. او بیش از چهل سال به عنوان معلم ، روانشناس ، رواندرمانگر و مشاور شغلی کار کرده است. تحقیقات دکتر باتلر شیوه ای را که افراد از طریق انتخاب نقش ها و محیط های کاری در زندگی معنا می بخشند ، بررسی کرده است. او در زمینه های خودارزیابی شغلی و فرآیند مربیگری شغلی متخصص است. کتاب ها ، مقالات و مشارکت های آموزشی وی تحقیقات او را برای مخاطبان دانشگاهی ، حرفه ای و عموم مردم سراسر جهان به ارمغان آورده است.

کتاب مسیر شغلی

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.