کتاب مذاکره حرفه ای

Negotiating
کد کتاب : 25856
مترجم : مریم عرضی
شابک : 978-6007977315
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مذاکره حرفه ای اثر مایکل بنولی یل

مذاکره، یک توانایی و مهارت مهم است که متأسفانه بسیاری از افراد از آن فراری هستند و این تصور را دارند که مذاکره همواره به بحث‌های بی‌نتیجه منجر می‌شود. در حقیقت، مذاکره کاری پرچالش، پیچیده و هیجان‌انگیز است که نیازمند دانش، مهارت و تجربه است و روز به روز بیشتر به اهمیت آن افزوده می‌شود.

در فضای مذاکره، شما تأثیرگذار هستید و اگر با اعتماد به نفس و تفاهم مذاکره کنید، ارتباطی موثر و مثمرثمر بین طرف‌های مذاکره ایجاد می‌شود و نتیجه‌ای عالی به‌دست می‌آید. بنابراین، یادگیری مهارت‌های مذاکره به شما امکان می‌دهد تا ارزش واقعی را به دست آورید، محصولات خود را بهتر عرضه کنید و اختلافات درون سازمانی را به شیوه‌ای کارآمد حل کنید.

مذاکره در هر شرایطی منحصربه‌فرد است و راه‌های مشخصی برای کسب موفقیت وجود ندارد. شرکت‌ها معمولا روش‌های خاص خود را برای مذاکره دارند و برای مذاکره‌کنندگان خود دوره‌های آموزشی و مشاوره ارائه می‌دهند. بنابراین، برای تبدیل شدن به مذاکره‌کننده‌ای موفق، شما باید بر اساس شرایط مذاکره، عمل‌ها و عکس‌العمل‌های مناسب را انتخاب کنید.

کتاب «مذاکره حرفه‌ای» شما را با تمرین‌ها و روش‌هایی آشنا می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در هر شرایطی مذاکره‌های اثربخش‌تری داشته باشید. این کتاب به سوال‌های متداولی مثل «آیا باید اولین پیشنهاد را بدهید؟»، «چگونه باید پیشنهادها را مطرح کنید و به آن‌ها پاسخ دهید؟»، «چگونه می‌توانید از طرف مقابل امتیاز بگیرید؟» و «چگونه می‌توانید به توافقی مناسب برسید؟» پاسخ می‌دهد.

کتاب مذاکره حرفه ای

مایکل بنولی یل
مایکل بنولی یل بنیانگذار و مدیر مرکز مذاکره، ایالات متحده است، و سمینارهای مذاکره را در سراسر جهان رهبری کرده است. او استادیار در دانشگاه مدیریت سنگاپور است.