کتاب دعای موش کوچولو

Las oraciones del pequeno raton
کد کتاب : 26970
شابک : 978-9643913144
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب دعای موش کوچولو اثر کلر ژوبرت


داستان موش کوچولوی ما از دوستان و خانواده آغاز می‌شود. این موش کوچولو، تنها و بدون هیچ کسی در دنیا بود. گاهی او تنها با خودش بود و در زمان‌هایی خودش را در فکرهایی عمیق می‌یافت آرزو می‌کرد که یک مادر بزرگ داشته باشد که برایش قصه بخواند و کیک پنیری بپزد و همچنین به حرف‌های او گوش دهد.

یک روز، موش کوچولو به تپه‌ای رفت و دعا کرد. او در انتظار ماند تا دعایش مستجاب شود. ناگهان، چند موش دیگر به سمت او آمدند. ابتدا موش کوچولو به آنها توجهی نکرد، اما بعدا یکی از آنها شروع به گفتن یک قصه کرد. موش کوچولو به قصه گوش داد و به آرامی به خواب فرو رفت.

وقتی بیدار شد، یکی از موش‌ها برایش کیک آورد. آن‌ها با هم کیک را به اشتراک گذاشتند و لحظات خوبی را سپری کردند. این تجربه نشان می‌دهد که موش‌ها نیز دعا می‌کنند و اوایل موش کوچولو فکر می‌کرد که در این مسئله تنها است.

داستان " دعای موش کوچولو " به ما یادآوری می‌کند که گاهی وقت‌ها حتی کوچک‌ترین موجودات نیز دعا می‌کنند و به خداوند نیازهای خود را می‌گویند. در این داستان، ما شاهد این هستیم که چگونه موش کوچولو ، از خداوند چیزهایی را می‌خواهد. به علاوه، این داستان ما را به اهمیت تمرکز و تمامیت در دعا کردن هم می‌آموزد. بنابراین، دعا کردن می‌تواند به هر کس کمک کند تا با حواسش جمع و متمرکز باشد.

"دعای موش کوچولو " یک داستان جذاب و آموزنده است که برای کودکان و بزرگان تعلیمی دارد. این داستان نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین افراد نیز می‌توانند دعا کنند و به خداوند نیازهای خود را اعلام کنند.

این کتاب مناسب برای خواندن برای کودکان به منظور آموزش اهمیت دعا کردن و تمرکز است، و یک داستان سرشار از مفاهیم مثبت است.

کتاب دعای موش کوچولو

کلر ژوبرت
کلر ژوبرت (Claire Jobert) نویسنده و تصویرگر، در ماه مه 1961 در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است.او خودش داستان هایش را تصویر می کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می توانید به راحتی مشغله های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.