کتاب آرام جان

Aram-e Jan
داستان زندگی شهید حریم امنیت محمد حسین حدادیان به روایت مادر
کد کتاب : 27057
شابک : 978-6226609982
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آرام جان اثر محمدعلی جعفری

در صفحات کتاب "آرام جان"، داستانی تلخ و شیرین را پیش رو داریم؛ داستانی که زندگی شهید حریم امنیت، محمد حسین حدادیان، را از دیدگاه مادر او روایت می‌کند.

محمد حسین حدادیان، در سال 1374 متولد شد. او دانشجوی رشته‌ی علوم سیاسی بود، اما مهمترین هویت او، بسیجی مخلص و پیروی از خط ولایت و رهبری بود. حدادیان تا جایی که به نقل از پدرش بیان می‌شود، تنها خط رهبری را به عنوان مسیر زندگی‌اش قبول داشت و به جایگاه مسجد برای خدمت به مردم می‌پرداخت.

سال 1396، زمان آشوب‌ها و فتنه‌هایی بود که در محدودهٔ خیابان پاسداران آغاز شد. این فتنه‌ها به دست دراویش و افرادی با انگیزه‌های منحرف، ناامنی را در آن منطقه پدید آوردند. محمد حسین حدادیان به عنوان یک بسیجی ویژه، داوطلبانه برای مقابله با اشرار به عنوان سپاهی به میدان آمد. او در این تلاش، ابتدا به وسیله یک اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل دست‌فروش زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

محمد حسین حدادیان، جوانی بود که زندگی‌اش را به اندرون مسجد و در خدمت به مردم گذراند. از جمله آثار او می‌توان به "سربلند"، "عروسی لاکچری"، و "عمار حلب" اشاره کرد؛ اثرهایی که شاهد ایدئولوژی‌ها و ارزش‌های او در آن‌هاست.

کتاب آرام جان

محمدعلی جعفری
محمدعلی جعفری متولد 1364 است و پیش از این کتابهایی در حوزه زندگینامه داستانی شهدا و بزرگان نوشته است. ازآثار وی می توان به: «عمار حلب»، «سر دلبری»، «سربلند»، «خانه مغایرت»، «شغل شریف» اشاره کرد.«خانه‌ی مغایرت»که توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است، برگزیده دومین دوره کتاب سال یزد و برنده جایزه ملی جمعیت شد.