کتاب رمان های چهارگانه جان کریستوفر

Tripods Series
مجموعه سوم
کد کتاب : 27767
مترجم :
شابک : 978-6000815158
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

4جلد در 1جلد

معرفی کتاب رمان های چهارگانه جان کریستوفر اثر جان کریستوفر

رمان های چهار گانه جان کریستوفر یک سری از رمان های بزرگسالان جوان است که توسط جان کریستوفر نوشته شده و از سال 1967 آغاز شده است. دو جلد اول این مجموعه اساس یک مجموعه ی تلویزیونی علمی تخیلی بود که در دهه 1980 در انگلستان تولید شد.
مدتها پیش سه پایه ، ماشینهای سه پایه ای عظیم ، بر روی زمین فرود آمدند و کنترل را در دست گرفتند. آنها با استفاده از "کلاه" ، که به طور تشریفاتی نزدیک به 14 سالگی هر کودک اجرا می شد ، مغز انسان ها را کنترل و آنها را مطیع نگه می داشتند. اکنون زندگی مطبوعی در روستاها وجود دارد ، فناوری کمی است و جنگ وجود ندارد - اما آزادی نیز وجود ندارد. در این سریال قدرتمند و پر تعلیق ، ویل پارکر 13 ساله و دوستانش با گرسنگی ، انسانیت ، حسادت و غرور کنار می آیند زیرا آنها تلاش می کنند تا در مورد سه پایه ها همه چیز را بشناسند و حکومت آنها را براندازند. اما برای مدت کوتاهی در زندگی هر فرد - در کودکی - او برده نیست. از نظر ویل ، زمان آزادی او در آستانه ی پایان است - مگر اینکه بتواند به کوههای سفید ، جایی که امکان آزادی هنوز وجود دارد ، فرار کند. سه گانه ی سه پایه ماجراهای ویل و همرزمانش را دنبال می کند ، زیرا آنها سعی می کنند از سه پایه فرار کنند و از آزادی خود پشتیبانی کنند و در نهایت علیه آنها نبرد کنند. در پیش درآمد کتاب یعنی قسمت وقتی سه پایه ها به زمین آمدند ، توضیح می دهد که چگونه سه پایه ها برای اولین بار به این سیاره حمله کرده و کنترل آن را بدست آوردند.
این کتاب شامل کوه های سفید، شهر طلا و سرب برکه ی آتش و وقتی سه پایه ها به زمین آمدند می باشد.

کتاب رمان های چهارگانه جان کریستوفر

جان کریستوفر
کریستوفر ساموئل یود (Christopher Samuel Youd) ‏ (۱۲ فوریه ۱۹۲۲ در لنکشایر-۳ فوریه ۲۰۱۲ در سامرست)، با نام نویسندگی «جان کریستوفر»، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های علمی-تخیلی است.وی سال‌ها با نام اصلی خودش (یود) در زمینه داستان بزرگ‌سالان فعالیت می‌کرد، اما موفقیتی به دست نیاورد. وی شهرت خود را مرهون داستان‌های علمی-تخیلی است که برای نوجوانان نوشته‌است. هر چند جان کریستوفر تنها یکی از چند نام نویسندگی او است. به گفته خود او، این داستان‌ها ماجرای و...