کتاب نورسنجی در عکاسی

Understanding Exposure
کد کتاب : 28014
مترجم :
شابک : 978-9647136693
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نورسنجی در عکاسی اثر برایان پترسون

درک نوردهی به نسلهای عکاسان آموخته است که چگونه با پاک کردن مفاهیم پیچیده نوردهی در عکاسی ، تصاویر مورد نظر خود را ثبت کنند. در این نسخه تازه به روز شده ، نویسنده« برایان پترسون» ، عکاس باسابقه ، اصول نور ، دیافراگم و سرعت شاتر و نحوه تعامل و تأثیرگذاری آنها بر یکدیگر را توضیح می دهد. « نورسنجی در عکاسی » با تأکید بر یافتن نوردهی مناسب حتی در شرایط دشوار ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید وضوح و کنتراست را در تصاویر بدست آورید ، عمل انجماد را انجام دهید و بهترین حالت ها را انجام دهید ، ضمن اینکه فیلترها ، فلاش و نور را نیز کاوش می کنید.
با استفاده از تمام تصاویر جدید ، و همچنین بخش گسترده شده در مورد فلاش ، نکاتی در مورد استفاده از ژل های رنگی ، و توصیه هایی در مورد عکسبرداری از مسیرهای ستاره ای ، این نسخه تجدید نظر شده نوردهی را برای عکاسان در هر سطح روشن می کند.
« برایان پترسون» با به چالش کشیدن عکاس تازه کار ، بیرون آوردن آنها از منطقه راحتی خود و فکر کردن در مورد توانایی های فنی این تجهیزات بسیار پیچیده ، کار شگفت انگیزی انجام می دهد.هر زمان که عکس می گیرید ناخودآگاه مثلث نوردهی را در کار ایجاد میکنید. در حالی که قبلا متوجه این موضوع نمی شدید که چرا بعضی از عکس ها به خوبی جلوه میدهند یا خیر. قیاس تنظیمات توسط « برایان پترسون» را اینگونه میتوان مثال زد که در مقایسه با تعدادی از کارگران ساختمانی یا زنبورهای عسل در یک کندو یک جواهر گران قیمت است که چندین بار آن را برای دوستان عکاس خود بیان کرد.
کتاب « نورسنجی در عکاسی » پیشنهادی عالی برای کاربران مبتدی است که مایل هستند در دنیای عکاسی عمیق تر شوند.

کتاب نورسنجی در عکاسی

برایان پترسون
برایان اف. پترسون از سال 1981 یک عکاس تمام وقت تجاری است و در بسیاری از نقاط دنیا برای بسیاری از شرکت های Fortune 500 از جمله Kodak ، UPS و American Expiress عکسبرداری می کند. او همچنین یک عکاس قراردادی برای Corbis و Getty است. وی در مجله عکاسان فضای باز ویراستار بوده و هم اکنون در مجله عکاسی و تصویربرداری محبوب، سردبیر همکاری می باشد. در جامعه عکاسی، وی به عنوان نویسنده / عکاس چهار کتاب برتر عکاسی "چگونه"، درک نوردهی، درک سرعت شاتر، یادگیری دیدن خلاقانه و فراتر از پرتره ها، دارای دو کتاب جدی...
نکوداشت های کتاب نورسنجی در عکاسی
"Of all the photography books I have on my bookshelf,this is the one that stands out as the most helpful. It is the first one I recommend to new photographers and it is one that I refer to when I need a bit of a refresher. It will take the fear out of moving from the point and shoot modes to the creative modes of your camera."
"از بین همه کتابهای عکاسی که در قفسه کتابهایم وجود دارد،این یکی از مواردی است که به عنوان مفیدترین کتاب برجسته می توان معرفی کرد. این اولین کتابی است که من به عکاسان جدید توصیه می کنم و یکی از کتابهایی است که من وقتی به کمی تازه سازی احتیاج دارم به آن مراجعه می کنم. این ترس از حرکت از نقطه و حالتهای عکسبرداری به حالتهای خلاقانه دوربین شما را برطرف خواهد کرد. "
Digital Photography School

قسمت هایی از کتاب نورسنجی در عکاسی (لذت متن)