کتاب چگونه به استقبال ملال برویم

How to Be Bored
کد کتاب : 28805
مترجم :
شابک : 978-6229547526
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه به استقبال ملال برویم اثر مدرسه زندگی

بی‌تحرکی و بی‌حال می‌تواند ناتوان‌کننده و افسرده‌کننده باشد، اما در دنیای مدرن آونگ در جهت دیگری حرکت کرده است. ما در یک سن بیش فعال و بیش از حد تحریک شده زندگی می کنیم. فعالیت بدون وقفه می تواند هیجان انگیز به نظر برسد، اما همچنین می تواند ما را از نظر عاطفی سرگردان و از نظر ذهنی مستهلک کند. چگونه می توانیم احساس تعادل و ثروت را در زندگی خود بازیابی کنیم؟

اوا هافمن در کتاب "چگونه به استقبال بطالت برویم" ، نیاز به پرورش کنجکاوی و خودشناسی و لذت بردن از لحظات بیکاری با دیگران را مطرح می کند. او با تکیه بر روانکاوی، علوم اعصاب و طیف گسترده ای از ادبیات، بر نیاز به درک ترجیحات و اهداف خود و پر کردن منابع درونی خود تأکید می کند. هدف این کتاب این است که خوانندگان را با شدت بیشتری درگیر زندگی خود کند و حس عمق و معنا را به تجربیات خود بازگرداند. اوا هافمن نویسنده و یک شخصیت دانشگاهی است. او نویسنده چندین کتاب داستانی و غیرداستانی است.

کتاب چگونه به استقبال ملال برویم

نکوداشت های کتاب چگونه به استقبال ملال برویم
Self-help books for the rest of us
کتاب های خودیاری برای ما
 New York Times New York Times

In an age of moral and practical confusions, the self-help book is crying out to be redesigned and rehabilitated. The School of Life announces a rebirth with a series that examines the great issues of life, including money, sanity, work, technology, and the desire to alter the world for the better.
در عصر سردرگمی اخلاقی و عملی، کتاب خودیاری فریاد می زند که دوباره طراحی و بازسازی شود. مدرسه زندگی با مجموعه ای که به بررسی مسائل مهم زندگی از جمله پول، سلامت عقل، کار، فناوری و تمایل به تغییر جهان به سوی بهتر می پردازد، تولدی دوباره را اعلام می کند.
School of Life Series Editor

قسمت هایی از کتاب چگونه به استقبال ملال برویم (لذت متن)