کتاب این کارو بکن این کارو نکن

Do this, do not do this
(به یاد ماندنی های آفرینش 1)
کد کتاب : 30220
شابک : 978-6001350702
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب این کارو بکن این کارو نکن اثر احمد فارسی

"این کارو بکن این کارو نکن” از مجموعه ی به "یاد ماندنی های آفرینش" کتابی است به قلم "احمد فارسی" که در آن هزار و دویست و پنجاه نکته ی درخشان را در باب موفقیت، آسایش، مدیریت و آرامش معرفی کرده و در این مجموعه از جملات کوتاه و کاربردی، خوانندگان را در مسیر آموزه های درست راهنمایی می کند.
با توجه به کوتاهی جملاتی که "احمد فارسی" در کتاب "این کارو بکن این کارو نکن” به کار گرفته، سپردن آن ها به حافظه بسیار راحت بوده و بیان ساده و صمیمی این جملات، امکان انتقال به دیگران و حتی آموزش برخی از نکات به فرزندان را فراهم می کند. گستره ی مسائلی که "احمد فارسی" در این کتاب از آن سخن به میان آورده، طیف وسیعی از توصیه ها را در بر می گیرد که به کار بستن آن ها، هم زندگی فردی و هم زندگی اجتماعی افراد را دگرگون خواهد کرد.
موارد مطرح شده در کتاب "این کارو بکن این کارو نکن” ممکن است در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند، اما تکرار این نکات، آن چنان که ملکه ی ذهن شده و ناخودآگاه کنترل تصمیمات را به عهده بگیرد، تاثیر عمیقی بر زندگی فرد خواهد گذاشت و تضمین کننده ی آرامش و آسایش او خواهد بود. از احترام به قانون و عشق ورزیدن به همسر و فرزندان گرفته تا لزوم جنگیدن و تلاش کردن این کتاب همچون گفت و گو با یک انسان فرزانه و سرد و گرم چشیده، چشم خواننده را به روی مسائلی باز می کند که شاید همواره در اعماق ذهنش به درستی آن ها اعتقاد داشته اما نیازمند این بوده که آن ها را محکم از زبان کسی دریافت کند.

کتاب این کارو بکن این کارو نکن

احمد فارسی
احمد فارسی هستم. متاهل و دارای دو فرزند پسر.لیسانس علوم تربیتی و بازنشسته آموزش و پرورش. مدیر مسئول مجله دو هفته نامه پیامگستر. نویسنده کتاب این کارونکن – این کارو بکن. 30 سرمقاله دارم که در مجله منتشر شده است. قصد دارم اگر وضعم خوب شد، مکانی برای نگهداری کودکان بی سرپرست بنیانگذاری کنم.تا باقیاتی از ما برای آیندگان بماند انشااالله و من به این آرزو خواهم رسید.
دسته بندی های کتاب این کارو بکن این کارو نکن
قسمت هایی از کتاب این کارو بکن این کارو نکن (لذت متن)
اگه میخوای راحت باشی کمتر بدون و اگه میخوای خوشبخت باشی بیشتر بخون. · تا پایان کار، از موفقیت در آن با کسی صحبت نکن. · برای حضور در جلسات حتی یک دقیقه هم تاخیر نکن. · قبل ازعاشق شدن ابتدا فکر کن که آیا طاقت دوری، جدایی و سختی را داری یا نه ؟؟؟ · سکوت تنها پاسخی است که اصلا ضرر ندارد. · نصیحت کردن فقط زمانی اثر دارد که 2 نفر باشید. · در مورد همسر کسی اظهار نظر نکن نه مثبت نه منفی. · نوشیدنی های داخل لیوان و یا فنجان را تا آخر ننوش. · د راختلاف خانوادگی حتی اگرحق با تو است شجاع باش و تو از همسرت عذر خواهی کن. · برای کودکان اسباب بازی های جنگی هدیه نبر. · نه آنقدر کم بخور که ضعیف شوی و نه آنقدر زیاد بخور که مریض شوی. · بدترین شکل دل تنگی آن است که در میان جمع باشی و تنها باشی. · شخص محترمی باش و بدون اطلاع به خانه و محل کار کسی نرو. · هوشیار باش، استفاده از مشروبات و نوشیدنی الکلی تو را گرفتار خواهد کرد. · وجدانت را گول نزن، چون درستی و نادرستی کارت را به تو اعلام می کند. · موقع عطسه کردن حتما از دیگران فاصله بگیر و از دستمال استفاده کن ولی با تمام وجود عطسه کن. · عاشق همسرت باش تا بهشت را ببینی. · کثیف نکن اگر حوصله تمیز کردن نداری. · بخشیدن خطای دیگران بسیار قشنگ است، تجربه کردنش را به تو پیشنهاد می کنم. · همه جا از همسرت تعریف وتمجید کن حتی در جهنم. · با کارمندانت مهربان ولی قاطع باش. · غرورکسی رو نشکن، چون مثل شیشه ی شکسته برای تو، خطر آفرین است. · عمل خلاف را، نه تجربه کن، نه تکرار. · لبخند بزن، مطب دکترها را خلوت می کند. · با شجاعت اقرار کن که اشتباه کردی. · هنر نواختن را یاد بگیر، نواختن موسیقی در هیچ کشوری گدایی نیست. · هنگام صحبت کردن با دیگران به چشم آنها نگاه کن تا پیام و کلام تو را درک کنند. · با دندان میخ نکش. · کسی را که به توامیدوار است نا امید نکن. · برای کسی که دوستش داری در روز تولدش پیام تبریک ارسال کن. · اولین خیر باش. · باداشتن همسری خوب همه کس وهمه چیز را یکجا داری. · در دفتر ومنزل گل های زیبا داشته باش. · حسابداری وروشهای آنرا یاد بگیر. · تزریق سرم وآمپول را یاد بگیر. · وارد سیاست نشو. · عمر مد کوتاه است. · به سفر و همسفرفکر کن. · تا ندانی نمی توانی پس بدان تابتوانی.