کتاب پلوتو سیاره ی کوتوله

A Place for Pluto
کد کتاب : 30409
مترجم :
شابک : 978-6004626156
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب پلوتو سیاره ی کوتوله اثر استف وید

پلوتون با بیرون راندن از منظومه، شوک زندگی خود را گرفت. وضعیت سیاره او از بین رفت و او خود را گم و گیج شده یافت. بیچاره پلوتون! در تلاش برای یافتن مکانی که به آن تعلق دارد، با دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها صحبت می‌کند. هیچ جا بهش جای خاصی نمیدهند! اما زمانی که پلوتو می خواهد تسلیم شود، با یک سیاره کوتوله برخورد می کند و در نهایت جایگاه خود را در منظومه شمسی پیدا می کند. این کتاب «پلوتو سیاره ی کوتوله» تصویری با احساسی خوب، یک موضوع علمی رایج را با موضوعات آموزش شخصیت‌های کشف خود، پذیرش و دوستی ترکیب می‌کند.

کتاب پلوتو سیاره ی کوتوله

استف وید
استفوید (Stef Wade) قبلاً در مورد جعبه های مقوایی می نوشت اما فکر می کند نوشتن کتاب بسیار هیجان انگیز است.او خالق و نویسنده وبلاگ پیشین آشپزی و خانگی Haute Apple Pie بود که در Taste of Home ، مطبوعات محلی میلواکی به نمایش درآمد و نامزد چندین جایزه وب شد. استف یکی از مأموریتهای رسانه ای شیکاگو است و اشتیاق به ساندویچ های گوشت گاو، مد و ایتالیایی دارد.
نکوداشت های کتاب پلوتو سیاره ی کوتوله
very evocative
بسیار خاطره انگیز
"Imagination Soup"

قسمت هایی از کتاب پلوتو سیاره ی کوتوله (لذت متن)
و یک دفعه شدند هشت تا... طفلکی پلوتو! وقتی بهش خبر می دهند که دیگر سیاره نیست، حالش خیلی بد می شود. اصلا نمی تواند باور کند. احساس می کند گم شده، همه تنهایش گذاشته اند و آواره و بی خانمان شده است. اما پلوتو به جای تسلیم شدن، به راهش ادامه می دهد! حالا باید در یک سفر دور و دراز، کهکشان را بگردد تا خانه ی خودش را پیدا کند!