کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای

Quick Start Guide for Network Marketing
کد کتاب : 30476
مترجم :
شابک : 978-6009626557
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای اثر تام شرایتر

مانند هر حرفه ای، مهارت های زیادی برای یادگیری در هنگام شروع حرفه ی بازاریابی شبکه ای وجود دارد. اما، ما مجبور نیستیم همه آنها را فورا یاد بگیریم. تنها با چند طرز فکر و عبارات اساسی، اعضای تیم جدید ما می توانند در حالی که حرفه ی جدید خود را می آموزند، یک کسب و کار ایجاد کنند.
برای شروع فوری، آنها باید یاد بگیرند که چگونه:
* در 10 ثانیه اول کلمات درست را بگویند.
* از طرد شدن خودداری کنند
* فورا قرار ملاقات بگیرند.
* به بزرگترین مشکلات پاسخ کوتاه بدهند.
* در مورد مشکلات صحبت کنند، نه راه حل ها.
* با ارتباطات گسترده نتایج بهتری ایجاد کنند.
* پیگیری در چند دقیقه، نه چند ساعت.
* به پنج نقطه ی اساسی که مشتریان احتمالی برای تصمیم گیری نهایی خود استفاده می کنند توجه کنید.
اعضای تیم جدید ما اکنون در اوج شور و شوق خود هستند. بیایید مهارت های شروع سریع را به آنها بدهیم تا فورا تجارت خود را شروع کنند.

همین حالا کتاب خود را سفارش دهید!

کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای: چگونه سریع شروع کنیم و نه نشنویم! نوشته ی تام شرایتر (بیگ ال) و کیت شرایتر است . این کتاب را انتشارات پیام آوران موج ترجمه کرده است.

کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای

تام شرایتر
تام شرایتر دارای 46 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM است. او به عنوان نویسنده کتابهای اصلی آموزش "Big Al" در اواخر دهه 1970 شناخته شده است . او همچنان در بیش از 90 کشور جهان در مورد استفاده از کلمات و اصطلاحات دقیق صحبت می کند تا چشم اندازهایی برای باز کردن ذهن و گفتن "بله" داشته باشد.
دسته بندی های کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای
قسمت هایی از کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای (لذت متن)
اگر تازه کار باشیم، با خودمان خواهیم گفت: «نمی دانم چه باید بگویم. فقط می خواهم کار را به ابزار بسپارم تا آنها با مشتریان حرف بزنند، آن هم یک طرفه. حتی دوست ندارم خودم مستقیم با کسی گفتگو کنم. آیا راهی هست که کل این فرایند را خودکار کنم تا مجبور نباشم خودم مستقیما درگیر بشوم؟» خب، بنظرتان بجای اینکه اینطور فکر کنیم و خودمان را قربانی شرایط بدانیم، بهتر نیست مسئولیت بی تجربه گی مان را بپذیریم و یاد بگیریم دقیقا از چه کلماتی استفاده کنیم؟ اگر می خواهیم حرفه ای بشویم، باید بیاموزیم چطور با دیگران صحبت کنیم.

وقتی یاد می گیریم که مشتریان مان دقیقا چطور تصمیم می گیرند، تازه می فهمیم که ابزارها نقش تعیین کننده ای در فرایند تصمیم گیری ندارند. درواقع، حرف هایی که می زنیم و کارهایی که انجام می دهیم بیشترین تاثیر را بر تصمیم مشتریان مان دارند. اگر نتوانیم مشتری را قانع کنیم که ویدئوی مان را ببیند یا در جلسه معارفه مان شرکت کند، ابزارمان بی فایده خواهد بود.