کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

Oversubscribed: How to Get People Lining Up to Do Business with You
راه خلق صف های طولانی برای یک کسب و کار
کد کتاب : 1601
مترجم :
شابک : 978-6008913054
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 238
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

از کتاب های پرفروش در آمریکا

از پرفروش های بازار نشر

معرفی کتاب رسیدن به فروش بیش از حد اثر دنیل پریستلی

شاه‌کلید بحث‌های کتابِ «رسیدن به فروش بیش از حد» را می‌توان یک موضوع دانست و آن‌، این‌که برای موفقیت در کسب‌وکارتان نیاز به مشتریان زیاد ندارید؛ بلکه باید مشتریانی محدود ولی وفادار پیدا کنید که به هیچ‌قیمت حاضر به ترک کسب‌وکار شما نباشند. معمولا در تحلیل بازار هر کسب‌وکار، میزان عرضه و تقاضا، قیمت هر محصول را مشخص می‌کند و این موضوع، چنان قانونی ازلی‌وابدی نشان داده می‌شود که نمی‌توان در چندوچون آن شک‌وتردید روا داشت. اما «دنیل پریستلی» در کتاب «رسیدن به فروش بیش از حد» به جنگ این مفهوم به‌ظاهر غیرقابل تغییر رفته است. او می‌گوید قیمت نهایی فرآورده‌ی کسب‌وکار شما را آن دو مشتری تعیین می‌کنند که حاضرند قیمت بالاتری نسبت به آن‌یکی برای خدمات یا کالای شما پرداخت کنند. در این زمینه مثال‌های بی‌نظیری را مطرح می‌کند که در بخش‌های مختلف کتاب، خواهید خواند.

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد، اثری نوشته ی دنیل پریستلی است که نخستین بار در سال 2015 به انتشار رسید. کارآفرین و نویسنده ی موفق، دنیل پریستلی، در این کتاب توضیح می دهد که کسب و کارهای برتر جهان، چگونه به جایگاه فعلیشان رسیده اند. این اثر را می توان دستورالعملی تضمین شده به منظور رسیدن به فروشی حتی بیش از حد از محصول و یا خدمت ارائه شده، در نظر گرفت. این کتاب به مدیران، بازاریابان، و کارآفرینان نشان می دهد که چگونه باید کاری کرد تا مشتری ها برای استفاده از محصول مورد نظرتان، صف هایی طویل تشکیل دهند، در حالی که سایر رقبا فقط در حال تلاش برای بقای خود هستند. کتاب رسیدن به فروش بیش از حد، پر از نکاتی کاربردی و نمونه هایی الهام بخش است که می تواند راهی کاملاً جدید و موفقیت آمیز را پیش روی کسب و کار شما بگشاید.

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

دنیل پریستلی
دنیل پریستلی، کارآفرین و نویسنده ای آمریکایی است. او در 21 سالگی شرکت خود را تأسیس کرد و در 25 سالگی، مجموعه ای چندمیلیون دلاری را بنیان نهاد. پریستلی در نقاط مختلف جهان به تجارت می پردازد و به عنوان مشاور نیز فعالیت می کند.
نکوداشت های کتاب رسیدن به فروش بیش از حد
A lively and highly inspiring book about entrepreneurship.
کتابی سرزنده و بسیار الهام بخش درباره ی کارآفرینی.
The Irish Times

Written by a successful entrepreneur who's used these ideas to excel in the ventures he has launched.
نوشته ی کارآفرینی موفق که از این ایده ها برای رسیدن به موفقیت در مسیر حرفه ای خود استفاده کرده است.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب رسیدن به فروش بیش از حد (لذت متن)
در آخر سخنرانی اش اعلام کرد که یک ساعت مشاوره ی کاری اختصاصی اش را به حراج می گذارد و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه می شود. گفت آخرین باری که چنین مشاوره ای داده و شخص مشاوره گیرنده را وارد شبکه ی ارتباطاتش کرده، آن شخص پنجاه هزار دلار در کمتر از سی روز به دست آورده است. به گفته ی او «این فقط یک مشاوره نیست». «در واقع دسترسی به شکبه ام است؛ شبکه ای از قدرتمندترین آدم های جهان.» این ادعا، شنوندگان را به جنون کشاندو حراج را با پیشنهاد پانصدپوند شروع کردم و خیلی زود شخص دیگری ششصدپوند پیشنهاد کرد. در یک چشم به زدن به هزارپوند رسید و دست ها پشت سر هم بالا می رفتند.

احتمالا مدت ها قبل یاد گرفته اید که نیروهای عرضه و تقاضای بازار، قیمت کالا و سودتان را تعیین خواند کرد. ولی چیزی که یاد نگرفته اید این است که شما می توانید نیروهای خودتان را در بازار به وجود آورید.