کتاب به جعبه دست بزن

Poke the Box
آخرین باری که کاری را برای اولین بار انجام دادی کی بود؟
کد کتاب : 9203
مترجم :
شابک : 978-600-8237-44-0‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 90
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

با جعبه بازی کن
Poke The Box
  • 15 % تخفیف
    44,000 | 37,400 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آوین آوین
    نویسنده:
کد کتاب : 92634
مترجم : ارس کاتوزیان
روزبه کتب زاده
شابک : 978-9648148916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب به جعبه دست بزن اثر ست گودین

کتاب به جعبه دست بزن، اثری نوشته ی ست گودین است که نخستین بار در سال 2011 به انتشار رسید. اقتصاد دنیا، ایستا (استاتیک) نیست اما طوری رفتار می کنیم که انگار هست. موقعیت شما در جهان به واسطه ی اقدامات شما و آموخته هایتان از رویدادهایی که به وجود آورده اید، تعریف می شود. در جهانی که پر از تغییرات ریز و درشت است، تنها چیزی که اهمیت دارد، توانایی شما در ایجاد تغییر و آموختن از این تغییرات است. کتاب به جعبه دست بزن، مانیفستی درباره ی به وجود آوردن چیزهای کمیاب و در نتیجه ارزشمند است. این کتاب از ما می خواهد که از انتظار برای داشتن یک نقشه ی راه دست برداریم و خودمان نقشه ای را طراحی کنیم. گودین به ما می گوید که می دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم، چون قبلا بارها این کار را در زندگی انجام داده ایم. کتاب به جعبه دست بزن، مخاطبین را به چالش می کشد تا کاری را انجام دهند که از آن هراس دارند.

کتاب به جعبه دست بزن


ویژگی های کتاب به جعبه دست بزن

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

ست گودین از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
نکوداشت های کتاب به جعبه دست بزن
Essential.
ضروری.
Manipulator

Seth Godin may be the ultimate entrepreneur for the information age.
ست گودین احتمالا کارآفرین غایی در عصر اطلاعات است.
BusinessWeek

قسمت هایی از کتاب به جعبه دست بزن (لذت متن)
برای اولین بار، آنی منتظر دستور نماند، از روی دستورالعمل کار نکرد یا به وظایفی که به او محول می شود واکنش نشان نداد. منتظر نماند تا کاری بر عهده ی او بگذارند، بلکه خودش دست به کار شد. آنی آن روز بر مانعی غلبه کرد. او تبدیل به فردی شد که خودش شروع می کند، وارد عمل می شود، کسی که برای ایجاد تغییر اگر لازم باشد حاضر است شکست هم بخورد.

شروع یک پروژه، یعنی غوغا به راه انداختن، یعنی انجام کاری که به نظر می رسد ریسک دارد. نه فقط اینکه «شروع کردم به فکر کردن درباره ی این موضوع» یا «باید درباره ی این موضوع جلسه بگذاریم» یا حتی «درخواست ثبت اختراع کردم». نه، شروع. رفتن به نقطه ای غیر قابل بازگشت. جهش. تعهد. عملی کردن.

ذات انسان این است که به نقشه نیاز دارد. اگر به قدر کافی شجاع باشید که نقشه ای ترسیم کنید، دیگران از شما پیروی خواهند کرد.