کتاب تاثیرگذار و کلیدی شو

Key Person of Influence
مدل پنج مرحله ای برای خلق ارزش و درآمد هر چه بیش تر
کد کتاب : 64828
مترجم :
شابک : 978-6008913818
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب تاثیرگذار و کلیدی شو اثر دنیل پریستلی

هر صنعتی حول محور افراد کلیدی تأثیرگذار می چرخد که نام آنها در گفتگو به میان می آید. آنها می دانند که چگونه فرصت ها را جذب کنند و آنها را بدیل به یک واقعه بزرگ در زندگیشان تبدیل نمایند. آنها پول بیشتری کسب می کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند که برای تبدیل شدن به یک فرد کلیدی تأثیرگذار، نیاز به چندین دهه کار سخت، مدارک تحصیلی و معیارهای سخاوتمندانه از شانس است. این کتاب "تاثیرگذار و کلیدی شو" (مدل پنج مرحله ای برای خلق ارزش و درآمد هر چه بیش تر)نشان می دهد که یک استراتژی برای ردیابی سریع راه شما به دایره داخلی صنعتی که دوست دارید وجود دارد. توانایی شما برای موفقیت به قدرت شما برای تأثیرگذاری بستگی دارد. اکنون با خواندن این کتاب شروع کنید.

دانیل پریستلی نویسنده چهار کتاب پرفروش است. او یکی از نویسندگان کتاب "چگونه بچه های کارآفرین تربیت کنیم " و "کسب و کار شما چه ارزشی دارد؟" است
دانیل یک کارآفرین موفق است که در استرالیا، سنگاپور و بریتانیا کسب و کار ساخته و می فروشد. او یکی از بنیانگذاران دنت گلوبال است، یکی از برترین شتاب دهنده های کسب و کار در جهان برای کارآفرینان و رهبران برای برجسته شدن و پیشرفت.

کتاب تاثیرگذار و کلیدی شو

دنیل پریستلی
دنیل پریستلی، کارآفرین و نویسنده ای آمریکایی است. او در 21 سالگی شرکت خود را تأسیس کرد و در 25 سالگی، مجموعه ای چندمیلیون دلاری را بنیان نهاد. پریستلی در نقاط مختلف جهان به تجارت می پردازد و به عنوان مشاور نیز فعالیت می کند.
قسمت هایی از کتاب تاثیرگذار و کلیدی شو (لذت متن)
در این کتاب یاد می گیرید ساخت دارایی های معنوی و تبدیل شدن به یک فرد تاثیرگذار و کلیدی می تواند باعث انباشت ثروت پایدار شود. با تمرکز درست روی پنج اصل کلیدی، در زمان کم تر و با کیفیت بهتر و در ضمن با انرژی کم تر، رشد بالایی به دست می آورید. آگاهی از ظرایف و چگونگی انجام این کار برای این که دست از سخت کارکردن در ساخت دارایی های فیزیکی بردارید و روی نقطه ی درستی تمرکز کنید، از جمله مواردی ست که با خواندن این کتاب و به کاربستن درست و اصولی قواعدش برای شما حاصل خواهد شد. نکته ی جالب توجه در ایران این است که نزدیک به چهار دهه، مدرک گرایی و مصرف گرایی توانسته توجه عموم مردم را به خود جلب کند. در صورتی که در یک اقتصاد سالم، مردم باید مولد و تاثیرگذار باشند و به جای تقویت مدرک گرایی، نیروی زیادی را صرف تقویت نوآوری و خلاقیت کنند. در این صورت همه ی ما می توانیم شاهد ظهور افراد تاثیرگذار و کلیدی (مولد) باشیم که در هر صنعت و شهر و اجتماعی وجود خواهند داشت. کتاب تاثیرگذار و کلیدی شو چنین رویکردی را هدف گرفته است و از این جهت جزو آثار بحث برانگیز و مهم حوزهء کارآفرینی به شمار می رود.