کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده

CFT Made Simple
(راهنمای گام به گام کمک به مراجعان روان درمانی)
کد کتاب : 30590
مترجم :

شابک : 978-6002502063
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

CFT به زبان ساده
CFT Made Simple
(راهنمای گام به گام درمانگران برای کمک به مراجعان) گسترش خود - شفقت ور
کد کتاب : 72733
مترجم :
محسن گل محمدیان
شابک : 978-6002008053
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده اثر راسل کولتز

برای اولین بار، کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده (راهنمای گام به گام کمک به مراجعان روان درمانی) ابزارهایی با کاربرد آسان ارائه می دهد تا به مراجعین کمک کند شفقت به خود را توسعه دهند، مهارت های تمرکز حواس را بیاموزند و احساسات دشوار را برای نتایج درمانی بیشتر متعادل کنند.
درمان متمرکز بر شفقت (CFT) که توسط روانشناس مشهور جهان، پل گیلبرت ایجاد شده است، در کمک به مراجعان برای مقابله با احساسات دردناک شرم و انتقاد از خود بسیار موثر است. با این حال، جنبه‌های نظری این درمان - مانند روان‌شناسی تکاملی، نظریه دلبستگی، و عصب‌شناسی عاطفی - می‌تواند درک CFT را دشوار کند. این کتاب همه چیزهایی را که برای شروع به کار CFT در عمل نیاز دارید، چه به عنوان یک روش درمانی اولیه و چه به عنوان یک رویکرد کمکی به درمان های دیگر، مانند درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، درمان شناختی رفتاری (CBT) و غیره ارائه می دهد.

CFT دارای نقاط قوت منحصربه‌فردی است و به ویژه در کمک به مراجعین برای کار کردن از طریق افکار و رفتارهای نگران‌کننده، برخورد با خود و دیگران با شفقت و مهربانی بیشتر و احساس امنیت و اطمینان بیشتر در توانایی‌های خود برای مدیریت چالش‌ها و مشکلات زندگی موثر است. این کتاب مبانی نظری درمان را به زبانی ساده و آسان بیان می‌کند و راهنمایی‌های عملی و استراتژی‌هایی را در مورد چگونگی تطبیق رویکرد CFT خود برای مراجعین خاص ارائه می‌دهد.
اگر به عنوان یک پزشک علاقه مند به مزایای CFT اما مراقب اصول تئوری متراکم پشت آن هستید، به یک راهنمای کاربرپسند نیاز دارید که به شما اجازه دهد به سرعت مطالب را بفهمید. این کتاب آن راهنما است.

کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده

راسل کولتز
دکتر راسل ل. کولتز، دکترای روانشناسی بالینی و استاد دانشگاه واشنگتن شرقی خارج از Spokane ، WA است و بنیانگذار مرکز ذهن دلسوز اینتل شمال غربی است. دکتر کولتز مرتباً آموزشها و کارگاههای آموزشی درمورد درمان دلسوزانه، و همچنین در مورد ذهن آگاهی و شفقت انجام می دهد. علایق حرفه ای او در درجه اول در استفاده از CFT و رویکردهای ذهن آگاهی نسبت به افرادی که از عصبانیت، تروما، خلقی و مشکلات مرتبط با دلبستگی رنج می برند نهفته است. کولتز تحقیقات خود را در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی مثبت، PTSD، روان ...
دسته بندی های کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده
نکوداشت های کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده
This book is not just simple. It is elegant and powerful.
این کتاب فقط ساده نیست. بلکه ظریف و قدرتمند هم است.
Matthieu Villatte

An excellent book. Well written, easy to read, insightful, and inspiring.
یک کتاب عالی. خوب نوشته شده، خوش خوان، روشنگر، و الهام بخش.
Russ Harris

قسمت هایی از کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده (لذت متن)
اجداد انسان افزون بر دفاع از خود در برابر تهدید برای بقا و پیشرفت مداوم به منابعی مانند غذا، سرپناه، رفاه و راحتی، جفت و موقعیت اجتماعی نیاز داشتند. وظیفه سامانه کشاننده دستیابی به منابع (یا به اختصار «سامانه کشاننده) این است که با احساس هایی مانند هیجان خواهی، میل جنسی و شهرت طلبی پیوند برقرار کند. سامانه کشاننده از طریق مواد شیمیایی مانند دوپامین ما را به فرصت های دنبال کردن هدف ها و منایع هشیار می کند؛ به تمرکز بر دنبال کردن هدف و منبع و حفظ توجه بر آن مدد می رساند و با احساس لذت دستیابی به هدف ها پیوند برقرار می کند.