کتاب درمان گر نادیده

The Unseen Therapist
(درمانی طبیعی برای همه چیز احساسات، دردها، بیماری ها)
کد کتاب : 30676
مترجم :
شابک : 978-6007801352
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب درمان گر نادیده اثر گری گریک

نویسنده گری کریگ در کتاب «درمان گر نادیده» (درمانی طبیعی برای همه چیز احساسات، دردها، بیماری ها) پیشرفت عاطفی و جسمی جدیدی را برای ما به ارمغان می آورد

درمانگر نادیده برای همه بیماریهای انسان مفید است ، صرف نظر از اینکه چقدر عجیب یا چالش برانگیز به نظر می رسد. در این کتاب خواهید آموخت که اساسا یک علت برای همه بیماریها وجود دارد و در نتیجه تنها یک درمان طبیعی برای همه چیز وجود دارد. این امر بر اساس حقایق علمی اثبات شده است که حواس ما را فریب می دهد و ما در این درد مشترک از یکدیگر جدا نیستیم. در عوض ، ما در وضعیت متصل (وحدت) وجود داریم. بازیابی این آگاهی موانع حضور شفابخش عشق معنوی را از بین می برد و اجازه می دهد تا "غیرممکن" اتفاق بیفتد.

عشق (درمانگر دیده نشده) شفا دهنده نهایی است و هرکسی می تواند این گسترش زیبا را به امکانات درونی ما بیاموزد. نیازی به تحصیلات و مدارک قبلی نیست. شما فقط باید خود را به نویسنده در این کتاب بسپارید.

کتاب درمان گر نادیده

گری گریک
گری گریک (Gary Craig) متولد سال 1940، فارغ التحصیل مهندسی استنفورد، یک مدرس کارشناسی ارشد برنامه نویسی زبان شناسی عصبی است و در اشکال دیگر روانشناسی انرژی نیز آموزش دیده است.