کتاب رمز بدن

The Body Code
کد کتاب : 34993
مترجم :
شابک : 978-6007801826
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رمز بدن اثر بردلی نلسون

کتاب رمز بدن نوشته ی برادلی نلسن است. این کتاب یک کتاب بصری است که استفاده از آن بسیار ساده است. این سیستم به شما می آموزد که چگونه برای خود و افرادی که دوستشان دارید انرژی درمانی را انجام دهید. کتاب رمز بدن به همه ما این امکان را می دهد که زندگی شادتر و سالم تری داشته باشیم.
برادلی نلسن در این کتاب انرژی درمانی را معرفی می کند که یک هماهنگی و تعادل بین کاهش استرس و حمایت از توانایی های طبیعی بدن ایجاد می کند. انرژی درمانی به عنوان مکمل ارزشمند و اثربخش درمان پزشکی شناخته می شود. سیستم رمز بدن یک شیوه ی خود درمانی است که نتایج سودمند و مزایای بی نظیری در زمینه ی ذهنی و جسمی دارد. این سیسیتم بر پایه ی مشاهدات و تجربیات خود نلسن شکل گرفته است. شما ممکن است با خواندن این کتاب در انتها بتوانید به صورت صد در صد مسئولیت سلامت ذهنی و نیز جسمی خود را به عهده بگیرید.
نویسنده ی این کتاب نسلن در مورد این کتاب نوشته است:
"هدف من ارائه دانشی است که به شما کمک می کند تا یک تمرین کننده ی انرژی شوید. من معتقدم این حق طبیعی شماست: این که بدانید که چگونه به خود و عزیزانتان کمک کنید تا چمدانهای احساسی و دیوارهای قلب خود را خالی کنید ، تا همه بتوانند در حد توانایی بالقوه ی خودشان زندگی کنند. من این کتاب را به منظور ارائه ی این تکنیک های قدرتمند و در دسترس قرار دادن آنها برای همگان نوشته ام"

کتاب رمز بدن

بردلی نلسون
دکتر بردلی نلسون نویسنده The Emotion Code است، روشی موفقیت آمیز و باورنکردنی که باعث می شود هرکسی بتواند توشه عاطفی خود را برای زندگی شادتر و سالم تر آزاد کند. وی در سراسر جهان به عنوان یکی از برجسته ترین متخصصان در زمینه پزشکی انرژی های زیستی و روانشناسی انرژی شناخته شده است و همچنین یک روش کمکی ساده و در عین حال قدرتمند برای کمک به خود موسوم به "کد بدن"، که کد احساسات بخشی از آن است، ایجاد کرده است. دکتر نلسون روشهای بهبودی خود را برای بررسی جهانی بررسی کرده است و هزاران پزشک را در بیش از 7...
قسمت هایی از کتاب رمز بدن (لذت متن)
خداوند قبل از این که بخواهد بدن انسان را به صورت فیزیکی خلق نماید، آن را به صورت روحانی آفریده است؛ تقریبا شبیه طرح انرژی برای بدن فیزیکی طرح انرژی مشابه الگویی است که بدن در آن رشد می نماید. اعتقاد دارم که روح مشخص می نماید ما چه کسی هستیم و آن شعور و هوش ما می باشد. اگر شما به تشییع جنازه بروید و شخص متوفی را در تابوت ببینید، واضح است چیزی تغییر کرده است.

زندگی معنوی و بدن فیزیکی، مانند دستی درون دستکش است. زمان مرگ، بدن انرژیکی حرکت می کند و بدن فیزیکی از بین می رود؛ دیگر نیروی حیات در بدن فیزیکی وجود نخواهد داشت. روح و جسم مابه شکل عمیقی با هم در اتباط می باشند و پیش از این ما قادر به درک آن نبوده ایم چراکه در این ارتباط وقتی که برای بدن انرژیکی عدم تعادلی پیش می آید، بدن فیزیکی به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد و برای بهبودی نیاز مبرم به تصحیح این عدم تعادل است.