کتاب زندگی پس از مرگ

Life on the Other Side
کد کتاب : 30817
مترجم :
شابک : 978-9645021250
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 321
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی پس از مرگ اثر سیلویا براون

سیلویا براون، روانشناس، معلم معنوی و نویسنده پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز، زندگی میلیون ها نفر را با هدایای منحصر به فرد خود تغییر داده است. اکنون، او خوانندگان را به ماجراجویی روح هدایت می کند: نگاهی اجمالی غافلگیرکننده به دنیای بعدی، جایی که عزیزانشان صبورانه منتظر آنها هستند.

سفری داشته باشید که هرگز فراموش نخواهید کرد و پاسخ بزرگترین سوال زندگی را کشف کنید:

"آن طرف چه خبر است؟"

در این کتاب خارق‌العاده و الهام‌بخش، سیلویا به تجربیات گذشته، جلسات هیپنوتیزم و تحقیقات خود می‌پردازد تا حقیقت را در مورد طرف دیگر بگوید. او روند ترک این جهان را برای دنیای بعدی توضیح می دهد و اینکه چه شرایطی تجسم بعدی ما را در زمین پیش بینی می کند.

این کتاب نشاط‌آور که مملو از مکاشفه‌ها و داستان‌های خیره‌کننده کسانی است که زندگی پس از مرگ بازدید کرده‌اند، راهنمای نهایی برای یافتن آرامش در زندگی پس از مرگ است.

کتاب زندگی پس از مرگ

سیلویا براون
سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne; ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.
نکوداشت های کتاب زندگی پس از مرگ
I've personally witnessed her bring closure to distraught families, help the police close cases, and open people's hearts to help them see the good within themselves.
من شخصا شاهد بوده ام که او به خانواده های پریشان یاری می رساند، به پلیس کمک می کند تا پرونده ها را ببندد، و قلب مردم را برای کمک به آنها برای دیدن خوبی های درون خود باز می کند.
Montel Williams

قسمت هایی از کتاب زندگی پس از مرگ (لذت متن)