کتاب میراث زخم خورده

Miras-e Zakhm Khordeh
کد کتاب : 32119
شابک : 978-9651131707
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب میراث زخم خورده اثر نعیمه اسلاملو

امروزه رواج یافتن شبهاتی که در مورد خدمات پهلوی به زنان و دختران و نقش آن در آزادسازی آنان از یک طرف و نقایص و ضعف جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به زنان در جامعه دیده می شود واقعا نگران کننده است.
برای مقابله با این هجمه سوالات که بیشتر در فضای مجازی فرصت جولان پیدا کرده است فقط کافیست واقعیت های مستند و پژوهش محور به شکل هوشمندانه و هنرمندانه ای در اختیار مخاطبین قرار گیرند و مردم، خود بهترین قاضی ها خواهند بود.
در همین راستا ویژه نامه ای با نام "میراث زخم خورده" با اهداف ذیل طراحی و منتشر شده است.
نشان دادن اهمیت پوشش و عفاف در زندگی بشر در طول تاریخ و اهمیت خاص این مقوله در میان ایرانیان از دوران های قدیم تا امروز.
نشان دادن نقش پهلوی خصوصا پهلوی دوم در تحقیر جایگاه زنان.
نشان دادن تعریفی که در پهلوی خصوصا پهلوی دوم از زن و جایگاه او ارائه می شد و استفاده های ابزاری و جنسی این دولت منحوس از زنان و دختران برای رسیدن به اهداف شوم سیاسی و فرهنگی خود.

کتاب میراث زخم خورده

نعیمه اسلاملو
نعیمه اسلاملو متولد سال 1358، که پژوهشگر و مدرس حوزه زن و حجاب و خانواده است، 18 عنوان کتاب را به تألیف رسانده که برخی از این کتب شامل حریم ریحانه، کلبه مهر، ساکنان بهشت، زن ستم تاریخی ستم برابری، پیشوایان هرزه و ... است. وی همچنین مدرس بیش از 70 دوره آموزشی تخصصی حجاب است. اسلاملو در سال 89 به عنوان بانوی سرافراز اسلامی شناخته شد.