کتاب بشقاب های سفره پشت بام مان

Family and satellite
خانواده و ماهواره
کد کتاب : 32157
شابک : 978-6008031376
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بشقاب های سفره پشت بام مان اثر محسن عباسی ولدی

این اثر، یک مطالعه تحقیقاتی در زمینه تأثیرات اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی استفاده از ماهواره و مسائل مرتبط با آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. ابتدای کتاب با بررسی ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره مزایا و معایب استفاده از ماهواره آغاز می‌شود. این اثر نشان می‌دهد که چگونه با توجه به ارزش‌های اسلامی جامعه ایران، باید به این پدیده نگریست و چگونه با آن برخورد کرد.

نویسنده اعتقاد دارد که استفاده از ماهواره و رسانه‌های غربی علاوه بر جنبه‌های علمی و فرهنگی، ممکن است باعث دوری از ارزش‌های معنوی، کاهش اخلاق و ارتقاء نابرابری مردم، گسترش فرهنگ‌های خارجی، ترویج لذت‌طلبی و افزایش جرائم اجتماعی در جامعه ایران شود. او به تجربیات مردم در برخورد با این پدیده توجه می‌کند و نقش مهم رسانه‌های ملی و مسئولان فرهنگی در مقابله با این چالش‌ها را تأکید می‌کند.

این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: دلایل خرید ماهواره، پاسخ به پرسش‌های متداول، آراء خوانندگان، و نتیجه‌گیری. هر یک از این بخش‌ها به عمق موضوع می‌پردازد و جنبه‌های مختلف این پدیده را مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

کتاب بشقاب های سفره پشت بام مان

محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم ریاضی وتحصیلات حوزوی در سطح ۳؛ کارشناسی ارشد فقه و اصول می باشد. از وی کتاب های متعدد شامل کتاب های ذیل چاپ شده است:۱. بگو یا امام رضا؛ انتشارات ائمه(ع)؛ ۱۳۸۱.۲. شقایق؛ انتشارات بوستان کتاب(دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم)؛ ۱۳۸۲.۳. گلی گم کرده ام؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۲.۴. نقطه سر خط؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۳.۵. ردپایی آشنا؛ نشر شاهد؛ ۱۳۸۵.۶. دیروز، امروز، فردا؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۵.۷. بهانه بودن(دل نوشته هایی به رنگ انتظا...