کتاب خدایا اجازه

Khodaya Ejaze
کد کتاب : 32245
شابک : 978-9642026005
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب خدایا اجازه اثر غلامرضا حیدری ابهری

کتاب «خدایا اجازه» در قالب پرسش و پاسخ هایی بین کودکان و خدا شکل می گیرد تا خداوند را به کودکان معرفی کند. پاسخ ها همگی متکی بر آیات قرآن و احادیث اهل بیت (ع) تدوین یافته است. در این کتاب به 241 پرسش در قالب شش فصل پاسخ داده شده است. ابتدا پرسش های دربارۀ صفات خدا، دلایل وجود او و پاسخ به برخی ابهامات درباره اوست. سپس دربارۀ ارزش دعا و آداب آن و برخی دعاهای کودکانه پرسش هایی آورده شده است. در ادامه مبحث آفرینش، بهشت و جهنم، اخلاق و سایر موضوعات مطرح شده است.

کتاب خدایا اجازه

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...
قسمت هایی از کتاب خدایا اجازه (لذت متن)
خدایا !تو چه رنگی هستی؟ خدایا!آیا تو هم کتاب می خوانی؟ خدایا!آیا می توانم تلفنی با تو حرف بزنم ؟ خدایا!چرا به ما هم مثل گوسفندها لباس پشمی نداده ای؟ خدایا!آیا در بهشت هم می توانیم اسب سواری کنیم؟ خدایی که پیامبران به ما معرفی کرده اند .خدایی مهربان.کریم و دوست داشتنی است که همه جا حضور دارد و همیشه کنار ما ست.کتاب "خدایا اجازه!"فرصتی فراهم کرده است که تا کودکان .علاوه برارتقای باورهای اعتقادی و دریافت برخی پرسش های دینی خود.حضور نزدیک خدای پیامبران را احساس کنند و طعم انس با او را بچشند و صدای او را با گوش فطرت بشنوند .