کتاب آتلانتیس

Edgar Cayce on Atlantis
کد کتاب : 32983
مترجم : کوروش کاظم زاده
شابک : 978-6006280172
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1968
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب آتلانتیس اثر ادگار اوانز کیسی

"آتلانتیس" نامی جنجالی و پر سر و صدا که سال های سال ذهن کنجکاو بشر را درگیر کرده است. این نام که به جزیره ای خیالی و افسانه ای اطلاق می شود، اشاره ای است به ملتی که از خدایان رویگردان گشتند و در اقیانوس اطلس غرق شدند. به دلیل اشاره به نام "آتلانتیس" و قصه ی آن ها در دو اثر "تیمائوس" و "کریتیاس" افلاطون، این داستان تاثیری گسترده و عمیق بر ادبیات پس از او، علی الخصوص ادبیات تخیلی نهاد. اما این تاثیر بر ادبیات، جنبه ی واقعی "آتلانتیس" را پررنگ تر کرد؛ به ویژه اینکه نویسندگان عصر رنسانس همچون فرانسیس بیکن و توماس مور، از این جنبه در نوشته های آرمان شهری خود بهره بردند. بازتاب وسیع "آتلانتیس" در ادبیات و اشارات دقیق افلاطون به زمان و موقعیت رخدادهای "آتلانتیس"، سبب شد تا محققین حرفه ای نیز به این زمینه علاقمند شوند و گمانه زنی های علمی بر پایه ی آن صورت گیرد.
اما آنچه هم اکنون پیش روی خوانندگان قرار دارد، اثری است بر اساس خوانش های بر جا مانده از "ادگار اوانز کیسی" که به یکی از بزرگ ترین معماهای حل نشده ی جهان پرداخته است. "ادگار اوانز کیسی" مرتبا در خوانش های خود به "آتلانتیس" ارجاعاتی داشته و اکنون این موارد در کتاب رو به رو گردآوری شده اند. "آتلانتیس" ، کتابی است درباره ی تمدنی مدفون با فناوری فوق بشری که دویست هزار سال پیش وجود داشته و حادثه ای آن را به دل اقیانوس اطلس فروکشانده است. در این اثر گیرا و خواندنی، از نظریات تناسخ، کارما و رانه هایی که از حیات های قبلی به زندگی حال وارد می شوند، درک بهتر و جدیدی تری صورت می گیرد.

کتاب آتلانتیس

ادگار اوانز کیسی
اِدْگار کِیسی(Edgar Cayce) (۱۸ مارس ۱۸۷۷ – ۳ ژانویه ۱۹۴۵)، یک آمریکایی مشهور بود که توانایی‌های ذهنی داشته‌است. او مدعی بود وقتی که به حالت خلسه (هیپنوتیزم کردن خود) فرو می‌رود، توانایی دستیابی به جواب سؤال‌هایی با موضوعاتی مانند سلامتی یا آتلانتیس را دارد. به خاطر اینکه او کارهای ذهنی خود را در حالت نیم‌خواب انجام می‌داده‌است وی را «پیامبر خفته» و «بزرگ‌ترین عارف آمریکایی» نیز خوانده‌اند. او یک مدیوم (واسطهٔ روحی) بود...
قسمت هایی از کتاب آتلانتیس (لذت متن)
در سه خوانشی که در پی می آید از عبارات غریب «وجه تاریک زندگی»، «نیروهای جهانی» و «نه در زمان حاضر» استفاده شده است. از آنجائیکه این خوانش ها در سال های 1928، 1929 و 1930، سال ها پیش از اختراع زیردریائی های اتمی و یا راکتورهای هسته ای انجام شده اند، تصور من این است که این عبارت به قدرت اتمی اشاره دارد که حقیقتا نیروئی جهانی است و می تواند هم برای تأمین رفاه و راحتی بشر و هم به عنوان سلاحی مخرب به کار رود. «در آلتا در آتلانتیس، در زمینه استفاده مادی از نیروهائی که به وجه تاریک زندگی مربوط است و یا نیروهائی که نه در زمان حاضر، بلکه در آن دوران در بسیاری از وجوه زندگی بشر مورد استفاده قرار می گرفت، مهارت و پیشرفت های بسیاری حاصل آمده بود». (1-2913، 6 سپتامبر 1928)