کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

All Things Are Working for Your Good
کد کتاب : 33498
مترجم :
شابک : 978-6222200985
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود اثر جول اوستین

همه ما اوقات تاریکی را پشت سر خواهیم گذاشت که نمی فهمیم: مشاجره با یک دوست ، وضعیت ناعادلانه در محل کار ، عقب گرد مالی ، بیماری غیر منتظره ، طلاق یا از دست دادن عزیزی. این نوع تجربه ها بخشی از سفر انسان است. سفر پر تب و تابی به نام زندگی. اما وقتی خود را در چنین مکانی می یابیم ، مهم است که دیدگاه مثبتی داشته باشیم. «جول اوستین» در کتاب «همه چیز به نفع تو پیش می رود» می نویسد که اگر ایمان داشته باشیم و وقتی چالش هایی را پشت سر می گذاریم نگرش خوبی داشته باشیم ، نه تنها رشد خواهیم کرد ، بلکه خواهیم دید که چگونه همه کارها به نفع ما با هم پیش خواهند رفت.

اگر با اعتماد ، ایمان و دانستن اینکه خداوند هنوز نگاهش را از ما برنگردانده است ، از مکان تاریک دره عبور کنیم، به سرنوشتی که از قبل برای ما آماده شده است می رسیم ، جایی که خوشبختی ما از آن می گذرد.

جول اوستین کشیش ارشد کلیسای لاکیود در هوستون تگزاس است. بیش از ده میلیون بیننده هر هفته خدمات تلویزیونی وی را در ایالات متحده و میلیون ها نفر دیگر در 100 کشور جهان تماشا می کنند. او نویسنده یازده کتاب پرفروش ملی است و توسط انتشارات متعددی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان معرفی شده است. وی به همراه همسرش ویکتوریا در هوستون اقامت دارد

کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
قسمت هایی از کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود (لذت متن)
وقتی خداوند همه چیز را هماهنگ کند، هنگامی که ارتباط الهی مدنظر او برقرار شود، وقتی همان کسی که از دیگران بهتر است را ملاقات کنی، به گذشته نگاه میکنی و با لبخند میگویی: «چقدر خوب شد که قبلی ها از زندگی ام بیرون رفتند!» یا شاید ناظر" شرکت، سال های سال تلاش می کرده است تا تو را عقب نگه دارد. آن موقع درک نمی کرد، اما با خوش اخلاقی در آن محیط ماندی، تمام تلاشت را کردی و وقتی اتفاقات ناگوار رخ دادند، شیوه صحیح را پیش گرفتی به این صورت شخصیت تو رشد یافت، قوای معنویات افزایش پیدا کرد و برای مرحله بعد آماده شدی. بدون آن مشکل به اینجا نمیرسیدی. آن موقع خوشایند تو نبود، اما حالا به گذشته می نگری و آن را آدینه ای نیک می نامی.

وقتی ناامید و اسیب دیده هستی، مدام فکر می کنی: «خدایا، عادلانه نیست. .. چرا اجازه دادی چنین اتفاقی برای من بیفتد؟» از تو می خواهم به خداوند اعتماد کنی. او بهتر می داند، شاید خوب به نظر نرسد، اما وقتی همه چیز را باهم هماهنگ کند، به گذشته نگاه می کنی و میگویی: «جمعه خوبی بود». آن موقع ، درک نمی کردم، اما خوب شد که آن زمینها را پیش پای ما فروختند. وقتی مسیح از یهودا خیانت دیده با خودش گفت خیر مطلق است. وقتی پدرم موقعیت خود را از دست داد هم همین حرف را زد.