کتاب فلسفه برای نوآموزان - کتاب دوم

More Philosophy for Teens
کد کتاب : 34099
مترجم :
شابک : 978-6003910133
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی فلسفه برای نوآموزان - کتاب دوم اثر شارون مک کی

آیا دانش بزرگترین فضیلت است؟ کس دیگری بودن چگونه است؟ اگر فردا هرگز نیاید چه؟ آیا دنیای اطراف ما واقعی است؟ دانش‌آموزان شما پس از خواندن و تکمیل فعالیت‌های بیشتر فلسفه برای نوجوانان، این سوالات چالش‌برانگیز و بیشتر را خواهند پرسید. این جلد همراه با کتاب پرفروش فلسفه برای نوجوانان، به موضوعات واقعیت و دانش در قالبی مناسب برای نوجوانان می پردازد.

نویسندگان برخی از سخت ترین سوالات زندگی از جمله هویت، خدا، جهان، آزادی و معنای زندگی را بررسی می کنند. هر دو طرف بحث ها در مورد هر موضوعی پوشش داده می شود، با اطلاعاتی از برخی از برجسته ترین فیلسوفان جهان در سبک مکالمه ای گنجانده شده است که نوجوانان آن را دوست خواهند داشت.

هر فصل این کتاب با گفتگویی جذاب و شبه‌واقعی میان دو نوجوان خیالی شروع می‌شود که نظرات متفاوتی درباره مسائل مختلف دارند (مانند معیارهای اخلاقی و وجود الهی). این تفاوت‌نظرها در هر فصل، دو رویکرد فلسفی متفاوت در مورد موضوع اصلی آن فصل را نمایان می‌کند. به طور ساده‌تر، هر فصل به بررسی دو یا چند دیدگاه اساسی در مورد موضوعات مهم فلسفی می‌پردازد. هر گفتگو با یک آزمون خیالی طراحی شده در ابتدای هر فصل آغاز می‌شود تا ادعاها و موضوعات مورد بحث را بیازماییم.

در پایان هر فصل، سوالاتی برای بهترین درک متن، بحث و گفتگو، تحقیقات بیشتر، تمرین‌ها، فعالیت‌ها، منابع اصلی و منابعی برای مطالعه عمیق‌تر در دسترس شما قرار می‌گیرد. هدف اصلی این کتاب، معرفی مفاهیم فلسفی به شیوه‌ای جذاب و مشوق به آموزش و یادگیری است.

این کتاب بخشی از مجموعه "فلسفه برای نوآموزان" است. جلد نخست به موضوعاتی چون ارزش‌ها، زیبایی، و فلسفه سیاسی می‌پردازد، اما مطالعه جلد نخست مورد نیاز برای درک جلد دوم نمی‌باشد. این کتاب جلد دوم، به مباحث فلسفی در حوزه‌های معرفت‌شناسی و متافیزیک (مابعد‌الطبیعه) می‌پردازد.

کتاب فلسفه برای نوآموزان - کتاب دوم

شارون مک کی
دکتر شارون مک کی (متولد 7 ژوئیه 1971 ، مدیسون ، ویسکانسین ، ایالات متحده) استاد فلسفه در دانشگاه جان کارول در کلیولند، اوهایو است. وی همزمان با کارگردانی برنامه فلسفه برای کودکان، مقالات، کتابهای درسی و رمانهای فلسفی را منتشر می کند.