کتاب رقص سنگ

Raghs-e Sang
کد کتاب : 35485
شابک : 978-6008200543
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب رقص سنگ اثر محسن صالحی حاجی آبادی

رقص سنگ، نوشته ی محسن صالحی حاجی آبادی، رمانی روانشناختی است. رمانی که شیوه ی روایتش جریان سیال ذهن است و از زبان دوم شخص روایت می شود. آنچه که در کتاب رقص سنگ می خوانیم بخشی از خاطرات رزمندگان و شهدای جوان است. جوانانی که شجاعتشان زبانزد همگان بود. رزمندگانی که در ابتدای جوانی بودند و فرمانده شان، هفده سال سن بیشتر نداشت. محسن صالحی حاجی آبادی در رقص سنگ از شور جوانانی نوشته است که مرگ را به چشم دیده بودند و نه تنها از آن نمی ترسیدند، بلکه بهترین نوعش یعنی با شجاعت شهید شدن را از خدا طلب می کردند.
محسن صالحی حاجی آبادی در رقص سنگ، بیش تر به تشریح چرایی ها و علّت های اعمال و کنش ها و واکنش ها می پردازد. در این شیوه نگارش، به زندگی عاطفی شخصیت های رمان بیش تر از معمول اهمیت داده است و داستانی سراسر احساس آفریده است.

کتاب رقص سنگ

محسن صالحی حاجی آبادی
محسن صالحی سال ۱۳۴۸ در روستای نمونه کشوری حاجی آباد متولد شد و پس از گذراندن مقاطع ابتدایی و راهنمایی در همین روستا، وارد حوزه علمیه نجف آباد شد. ورودش به حوزه همزمان با آغاز دفاع مقدس بود و او از هر فرصتی برای حضور در جبهه استفاده می‌کرد.آیت الله علوی بروجردی، حسینی خراسانی، صفائی و طاهری مازندرانی از جمله اساتید صالحی در حوزه علمیه محسوب می‌شوند.صالحی بعد از پایان جنگ به دلیل مشکلات ناشی از عوارض شیمیایی، امکان اقامت در قم را از دست داد و در حاجی آباد ساکن شد.«خواستگار ذلیل ...